۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
با منتشرکنندگان آگهی تخلیه مستاجر برخورد شود
عضو کمیسیون عمران مجلس:

با منتشرکنندگان آگهی تخلیه مستاجر برخورد شود

شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: هیچ اختلافی میان موجر و مستاجر نباید منجر به استفاده از ابزارهای غیرقانونی، خشونت آمیز و شرارت آمیز شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، اقبال شاکری در خصوص انتشار آگاهی برای تخلیه مستاجران، گفت: فارغ از قوانین و ضمانت های اجرایی آن‌ها، ما به عنوان خدمتگزار و حامی مردم باید مطمئن شویم هموطنانمان در امنیت و آسایش به سر می‌برند و با کسانی که از نیازها و خلاءهای موجود سوء استفاده کرده و از مجاری غیر قانونی اقشاری را مورد حجمه، نا امنی و خسارت قرار می‌دهند، قاطعانه برخورد کنیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان های مربوطه با تخلف های اقتصادی برخورد جدی داشته باشند، گفت:باید به موضوع انتشار آگهی تخلیه مستاجر ورود و نسبت به برخورد با این بحث در سطح شهر واکنش جدی نشان داد. هنگامی که دولت جهت حمایت از مستاجران مصوبه تعیین سقف مجاز افزایش اجاره بها را اعلام کرد، مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی طی مصاحبه‌ای عنوان کردند که با تخلف در این زمینه برخود خواهند کرد، بر اساس همین گفته باید به موضوع انتشار آگهی "تخلیه مستاجر" ورود و اجازه گسترش چنین آگهی هایی در سطح شهر داده نشود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مانع ورود اشخاص شرور برای فشار به مستاجران جهت تخلیه واحدهای مسکونی شد، اظهار کرد: سازمان های نظارتی و اطلاعاتی باید با ایجاد مشاغل غیر قانونی و خشونت آمیز قاطعانه برخورد کرده و مسببان را به اشد مجازات برساند. هیچ اختلافی میان موجر و مستاجر نباید منجر به استفاده از ابزارهای غیرقانونی، خشونت آمیز و شرارت آمیز شود کما اینکه در قانون مدنی نیز به شدت نهی شده و نمایندگان نیز این موضوع را از مسئولان مربوطه مطالبه خواهد کرد.

کد خبر: ۱۵۹٬۹۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha