۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
رئیس جمهور موضوع منطقه آزاد مازندران را پیگیری می کند
در گفتگو با بازار؛

رئیس جمهور موضوع منطقه آزاد مازندران را پیگیری می کند

ساری- بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، منطقه آزاد را جزو مطالبات مردم استان برشمرد و گفت: رئیس جمهور این مسئله را پیگیری می کند.

علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ایجاد منطقه آزاد دغدغه و مطالبه دیرینه مردم استان است، افزود: برخی ها نسبت به این مسئله نقد دارند درحالی رئیس جمهور شخصا موضوع منطقه آزاد استان را پیگیری می کند.

وی با اظهار اینکه برخی ها خارج از اراده مردم و در راستای ناامید سازی مردم در زمینه منطقه آزاد نقد می کنند، افزود: تحقق این مطالبه دیرینه آرزوی مردم است.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات استان همچنان جذب نشده است، افزود: باید با تلاش بیشتر این اعتبارات در حوزه زیرساختی از جمله راه و آب و مسکن هزینه کرد.

بابایی کارنامی به موضوع حق آب های کشاورزی و افزایش تعرفه آن اشاره کرد و گفت: این موضوع در قالب سئوال از وزیر نیرو پیگیری می شود زیرا مردم نسبت به افزایش حق آبه های کشاورزی گلایه و انتقاد دارند.

این نماینده مجلس تکمیل جاده فرح آباد و پروژه های نیمه کاره را از جمله مطالبات و دغدغه ها برشمرد و گفت: طی ماه های اخیر شاهد صدور آرای زیادی از سوی مراجع قضایی درباره مستثنیات اشخاص هستیم.

وی گفت: این درحالی که بسیاری از اراضی چندین سال در اختیار مردم بود و شاهد صدور آرای قضایی درباره اراضی مستثنیات اشخاص هستیم.

کد خبر: ۱۵۹٬۸۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha