۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
اکتشافات پهنه‌های معدنی در زنجان نسبت به میانگین کشوری پایین است
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

اکتشافات پهنه‌های معدنی در زنجان نسبت به میانگین کشوری پایین است

زنجان- طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه اکتشافات پهنه‌های معدنی در استان زنجان نسبت به میانگین کشوری پایین است، گفت: در استان ذخایر ازرشمند معدنی وجود دارد.

مصطفی طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه استان زنجان در بخش معدن تنوع مواد معدنی خوبی دارد، گفت: اولویت کاری بنده اصلاح قانون معادن است و این قوانین اصلاح شده و تا چند ماه دیگر به نتیجه رسیده و برای تصویب به صحن مجلس ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه اکتشافات پهنه‌های معدنی در استان زنجان نسبت به میانگین کشوری پایین است،اظهار کرد: در استان زنجان ذخایر ازرشمند معدنی وجود دارد که تاکنون مورد اکتشاف و بهره برداری قرار نگرفته اند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: یکپارچه سازی سامانه‌ها با هدف حکمرانی داده‌ها از نیازهای اساسی کشور است.

طاهری تاکید کرد: اغلب وزارتخانه‌ها معتقدند نبود یکپارچه سازی داده‌ها، اقدامات و برنامه ریزی ها را با چالش جدی مواجه می‌کند و یکپارچگی سامانه‌ها می‌تواند به تسریع اقدامات و اجرای درست برنامه‌ها منتهی شود..

وی افزود: باید برای حوزه ict که در کشور کم کار شده اقداماتی در حال انجام است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در توسعه آی سی تی کشور غفلت شده و این موضوع جزو مسائل کمیسیون صنایع و معادن کشور است.

طاهری یاد آورشد: با مشخص شدن سند بالادستی کشور امکان اجرای برنامه هفتم، تدوین برنامه یکساله و مجوزها امکان پذیر خواهد شد.

وی افزود:برنامه‌های توسعه پنج ساله در کشور نوشته می‌شود که این برنامه به ویژه در حوزه آی سی تی و معدن مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۵۹٬۶۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha