۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵
۲۵۰ مورد تخریب و قلع و قمع تغییر کاربری‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی همدان
سال گذشته صورت گرفت؛

۲۵۰ مورد تخریب و قلع و قمع تغییر کاربری‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی همدان

همدان - مدیر جهاد کشاورزی همدان از انجام ۲۵۰ مورد تخریب و قلع و قمع تغییر کاربری‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی همدان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش بازار، احمد قدیمی گرجای از برنامه‌ محور بودن فعالیت‌های حوزه امور اراضی کشاورزی همدان در محورهای سه‌گانه آموزش و اطلاع رسانی، تسهیل و ساده سازی امور و نیز برخورد پیشگیرانه خبر داد.

وی با تأکید بر لزوم جلوگیری از تغییر کاربری غیر مجاز اراضی اظهار کرد: مهمترین موضوع در این خصوص اقدامات پیشگیرانه و استفاده از پتانسیل تبصره ۲ ماده ۱۰ و تخریب و قلع وقمع مستحدثات غیر مجاز است که با همکاری مراجع قضائی و سایر دستگاه‌ها قابلیت اجرا خواهد داشت.

قدیمی با بیان اینکه یک‌هزار و ۵۰ مورد از تغییر کاربری غیرمجاز در دست رسیدگی در مرجع قضایی و صدور حکم است، گفت: سال گذشته حدود ۲۵۰ مورد تخریب و قلع و قمع تغییر کاربری‌های غیر مجاز در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی اجرا شده است.

وی از تمام افرادی که قصد ایجاد بنا یا هر گونه تغییر کاربری دارند، خواست با مراجعه به اداره امور اراضی جهاد کشاورزی در این زمینه کسب تکلیف کرده و در صورت مهیا بودن شرایط قانونی اقدام کنند.

کد خبر: ۱۵۹٬۶۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha