۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۵
افزایش ۴۰ درصدی قیمت سیمان| جبران خسارت های قطع برق سخت است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

افزایش ۴۰ درصدی قیمت سیمان| جبران خسارت های قطع برق سخت است

گرگان- میرزایی، مدیر شرکت دیوار پوشش سیمان پارت نظام مندکردن قطع برق واحدهای صنعتی را ضروری دانست و گفت: نوسان قیمت سیمان یکی از مباحث تاثیرگذار در تولید بوده و در روزهای اخیر۴۰ درصد افزایش یافته است.

حامد میرزایی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در سنوات گذشته قطع مستمر و بدون برنامه برق چند صد میلیون خسارت به شرکت وارد کرد و زیان مالی وارده علاوه بر سهامداران به کارگران و خانواده های آن ها هم آسیب زده است.

مدیر شرکت دیوار پوشش سیمان پارت با اشاره به پسماند دپو شده در محل کارخانه، گفت: منابع مالی و سودی که قابلیت پرداخت به عنوان رفاهی و یا پاداش به کارگران را داشت در مسیر مدیریت پسماند هزینه شد.

وی افزود: هم اینک چند صد تن پسماند در محوطه وجود دارد که به حکم محیط زیست باید به مناطق شرق استان منتقل شود و این عمل میلیاردها تومان را به شرکت تحمیل می کند؛ به زبان ساده تر آنکه یک قطع برق بی برنامه سبب شده تا چند ماه و چند میلیارد از توان مدیران شرکت به هدر برود.

میرزایی بروکراسی و کاغذبازی را یکی از مهم ترین چالش های مشترک تولیدکنندگان و صاحبان صنایع عنوان کرد و گفت: برای کوچکترین مجوز و پروانه ای باید ماه ها دوندگی و بین ادارات در تردد باشیم تا بتوانیم یک پروانه و یا مجوز را تمدید کنیم.

مدیر شرکت دیوار پوشش سیمان پارت افزود: نوسان قیمت سیمان یکی از مهم ترین مباحث تاثیرگذار در تولید محسوب می شود که فقط ظرف دو هفته اخیر حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است.

گفتنی‌ است شرکت دیوار پوشش سیمان پارت به طور مستقیم برای ۸۰ نفر اشتغالزایی کرده و برای تامین مواد اولیه با دو کارخانه خمیرکاغذ، همکاری دارد که در آنجا هم زمینه اشتغال افراد زیادی فراهم شده است.

کد خبر: ۱۵۹٬۶۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha