۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
خرید تضمینی گندم از کشاورزان زنجانی ۵ برابر افزایش یافته است
مدیرکل غله استان زنجان:

خرید تضمینی گندم از کشاورزان زنجانی ۵ برابر افزایش یافته است

زنجان- زمانی، مدیرکل غله استان زنجان گفت: خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان زنجان طی سالجاری نسبت به سال گذشته بیش از پنج برابر افزایش یافته است.

ولی الله زمانی در گفتگو با خبرنگار بازار از افزایش بیش از پنج برابری خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی از ۲۸ خرداد تا ۱۰ تیرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته استان زنجان خبر داد و گفت: بیش از ۷ هزار و ۶۹۳ تن گندم کشاورزان که در سال زراعی ۱۴۰۱ برداشت کرده اند از طریق ۸ مرکز فعال در استان خریداری شده است.

وی اظهار کرد: به ازای هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در کمترین زمان به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، با اشاره به اینکه تعداد محموله های گندم تحویلی افزایش ۴ برابری داشته است، اظهار کرد: تاکنون یک هزار و ۱۱۰ محموله گندم از ۴۲۸ گندمکار خریداری و در سیلوهای ملکی و خصوصی جهت برنامه ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.

زمانی ادامه داد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی و دوروم به ترتیب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و ۱۰ هزار و ۹۲۰ تومان تعیین و مبلغ یک هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلوگرم، به مبلغ مذکور اضافه شده است.

کد خبر: ۱۵۹٬۵۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha