۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
خسارت ۲۳ میلیارد تومانی به نماد ثفزوی با لغو پروژه مروارید
بازار خبر داد؛

خسارت ۲۳ میلیارد تومانی به نماد ثفزوی با لغو پروژه مروارید

خسارت وارده به نماد ثقزوی تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۱ در پروژه مروارید بیست و سه میلیارد و هشتصد میلیون تومان اعلام شده است.

بازار؛ گروه بورس: پیرو ارسال لایحه شـرکت عمران و سازندگی استان قزوین با نماد ثقزوی در خصوص درخواست خسارت از شـهرداری محمـدیه به دلیل ابطال سـند زمین محل احـداث پروژه مرواریـد و تعطیلی کارگاه، شامل گزارش تامین دلیل برآورد هزینه ها و خسارات وارد شده به شـرکت اعلام شده که ناشـی از توقف عملیات ساختمانی از جمله هزینه های جاری پروژه، هزینه های عدم النفع استفاده از تجهیزات، افزایش قیمت مصالح و دستمزدها بوده و کمیته داوری جمع کل خسارت وارده به شرکت عمران و سازندگی استان قزوین تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۱ را بیست و سه میلیارد و هشتصد میلیون تومان اعلام شده است.

امکان اعتراض به رای داوری از جانب هر دو طرف قرارداد وجود دارد. همچنین شـهرداری محمدیه، آمادگی خود را نسبت به جاری کردن قرارداد مشارکت اعلام کرده که پس از انجام آن، امکان ادامه عملیات اجرایی پروژه وجود دارد، اما با توجه به عدم قطعیت رای صادره تاثیر آثار سود و زیانی روی شرکت وجود دارد.

نماد ثقزوی در گزارش شش ماهه منتهی به سال مالی ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ حدود ۱۰ تومان به ازای هر سهم زیان ساخته و در شرایط کنونی هم با وجود اینکه در سه ماهه حدود ۲۸ درصد بازدهی داشته با صف فروش سنگین همراه شده است.

کد خبر: ۱۵۹٬۵۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha