۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان بوشهر

بوسهر- رستمیان معاون عمرانی استاندار بوشهر از آغاز ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان بوشهر در سال جاری خبر داد.

محمد هادی رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: دولت سیزدهم در راستای اجرای طرح‌های عمرانی در مناطق محروم تلاش بسیار زیادی داشته و بحمدالله به موفقیت‌های خوبی نیز رسیده‌ ایم.

وی افزود: مشکل مسکن از اساسی‌ترین دغدغه‌های مردم در کشور است و در استان بوشهر نیز این مساله از مطالبات اصلی مردم به شمار می‌رود.

معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: طرح جهش تولید مسکن از طرح‌های مهم دولت و وزارت راه و شهرسازی برای خانه‌دار شدن اقشار متوسط و ضعیف جامعه است و استان بوشهر از جمله استان‌های پیشگام در این طرح ملی است.

رستمیان از ساخت ۱۲ هزار مسکن در استان بوشهر برای اقشار ضعیف جامعه خبر داد و تصریح کرد: تاکنون عملیات اجرایی احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر آغاز شده و بزودی ۲ هزار واحد مسکونی جدید نیز استارت زده می‌شود.

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: در مدت ۴ سال، پیش‌بینی ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی استان بوشهر را داریم که با تلاش دسته جمعی محقق می‌شود.

کد خبر: ۱۵۹٬۵۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha