۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
روند قیمت توکن NEAR همچنان نزولی است| امکان افزایش قیمت در صورت صعود بیت کوین
تحلیل بازار رمزارزها؛

روند قیمت توکن NEAR همچنان نزولی است| امکان افزایش قیمت در صورت صعود بیت کوین

علیرغم مشاهده شدن علائم بهبود در وضعیت برخی ارزهای دیجیتال بازار، پیش‌بینی قیمت رمز ارز نییر پروتکل (NEAR) همچنان نزولی بوده و هنوز نتوانسته از روند نزولی خود خارج شود.

به گزارش بازار، علیرغم مشاهده شدن علائم بهبود در وضعیت برخی ارزهای دیجیتال بازار، پیش‌بینی قیمت رمز ارز نییر پروتکل (NEAR) همچنان نزولی بوده و هنوز نتوانسته از روند نزولی خود خارج شود.

طی دو هفته گذشته، با افزایش قیمت بیت کوین به ۲۱۷۰۰ دلار، برخی از ارزهای دیجیتال بهبودی نسبی را در وضعیت خود نشان دادند. با این حال، توکن NEAR نتوانست شتاب زیادی برای بهبود قیمت خود گرفته و در نتیجه، اکنون در آستانه سقوط دیگری قرار دارد که به طور بالقوه می تواند قیمت را تا ۵۰ درصد دیگر کاهش دهد.

قیمت توکن NEAR از زمان شکست برای عبور از مقاومت ۱۷.۵ دلار در آوریل ۲۰۲۲، در یک روند نزولی شدید قرار گرفته است. از آن زمان، این رمز ارز با فشار فروش بی سابقه ای مواجه شده و اکنون قیمت آن ۸۴ درصد کمتر از اوج قیمت ژانویه ۲۰۲۲ معامله می شود.

علاوه بر این، مجموع حجم قفل شده روی پلتفرم NEAR از ۵۹۳ میلیون دلار به ۲۸۴ میلیون دلار کاهش یافته است. روند نزولی ثابت و کاهش کاهش حجم قفل شده این رمزارز، پیش‌بینی های مربوط به آینده قمیت آن را کاملا نزولی کرده است.

پیش بینی قیمت NEAR

روند قیمت توکن NEAR همچنان نزولی است| امکان افزایش قیمت در صورت صعود بیت کوین

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت NEAR نشان می دهد که توکن این بلاکچین در آوریل ۲۰۲۲ تلاش ناموفقی برای بازپس گیری نقطه اوج خود داشته است. با این حال، بسیاری از سرمایه گذاران اولیه با توجه به عملکرد منفی قیمت از این فرصت استفاده کرده و در همین دوره از بازار NEAR خارج شدند.

نگاهی دقیق تر به نمودار قیمت در نشان دهنده حمایت قوی NEAR محدوده قیمت ۲.۸۸ تا ۳.۱۵ دلار است. قیمت NEAR چندین بار از این سطح جهش کرده است.

همچنین شایان ذکر است که افزایش قیمت بیت کوین ممکن است به NEAR کمک کند تا از خط روند نزولی خارج شود. در چنین سناریویی صعودی، گاوهای NEAR می توانند ۵ دلار را در کوتاه مدت هدف قرار دهند. این سطح همچنین با سطح اصلاحی فیب ۰.۶۱۸ همخوانی دارد.

کد خبر: ۱۵۹٬۴۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha