۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴
تولید سالانه ۶ هزار تن لوله پلی اتیلن در شهرستان دره شهر
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تولید سالانه ۶ هزار تن لوله پلی اتیلن در شهرستان دره شهر

ایلام- شکری، مدیرعامل کارخانه پلی اتیلن دره شهر گفت: هم اکنون سالانه شش هزار تن لوله پلی اتیلن در شهرستان دره شهر تولید و روانه بازارهای مختلف می شود.

علی شکری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: کارخانه پلی اتیلن دره شهر یکی از بزرگترین های واحدهای صنعتی در استان ایلام است، واحد تولید لوله های پلی اتیلن دره شهر با پنج خط فعال دارای ظرفیت تولید شش هزار تن لوله پلی اتیلن در سال است.

وی افزود: این کارخانه بزرگ در شهرک صنعتی دره شهر دارای تولیدات متنوع است، در این کارخانه ۵ نوع محصول تولید می شود.

مدیرعامل کارخانه پلی اتیلن دره شهر اضافه کرد: در این کارخانه علاوه بر تامین نیاز بخش کشاورزی، لوله های بخش فاضلاب، ساختمانی و لوله های موردنیاز در زمینه آبرسانی به روستاها نیز تولید می شود.

شکری اضافه کرد: محصولات این کارخانه بادوام و عمر طولانی دارند که نقش مهمی در توسعه و تجهیز مزارع کشاورزی به سیستم های نوین آبیاری نیز داشته اند.

اشتغالزایی ۵۰ نفر در کارخانه تولید پلی اتیلن دره شهر
وی ادامه داد: در مجتمع تولیدی علاوه بر تامین نیاز داخلی استان در بخش های مختلف مختلف، بسیاری از محصولات به دیگر استان های کشور نیز ارسال می شود.

وی گفت: ۵۰ درصد تولیدات این کارخانه به استان های کرمانشاه،همدان،لرستان، ارک و خوزستان عرضه می شود.

وی با اشاره به اینکه مدت پنج سال که این واحدی تولیدی به عنوان تولیدکننده موفق در استان شناخته می شود، تصریح کرد: در این کارخانه ۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: در صورت حمایت های مالی می توانیم ظرفیت تولیدی خود را تا سه برابر افزایش دهیم، حمایتی که می تواند علاوه بر تامین نیاز بخش کشاورزی در دیگر بخش های صنعتی نیز خطوط تولیدی را افزایش دهیم.

کد خبر: ۱۵۹٬۴۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha