۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
ضرورت بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در بخش کشاورزی همدان
فرماندار همدان تاکید کرد:

ضرورت بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در بخش کشاورزی همدان

همدان-فرماندار همدان باتاکید بر ضرورت بهره گیری ازظرفیت نخبگان، واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان دربخش کشاورزی به عنوان بزرگترین مصرف کننده منابع آب، گفت: کاهش منابع آب شرایط بحرانی ایجاد کرده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان؛ محمد علی محمدی در ستاد اقتصاد دانش بنیان همدان گفت: با توجه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری ستاد استانی و شهرستانی در این راستا تشکیل شده و برابر دستورالعملهای ابلاغی و شرح وظایف مشخص این ستاد تحقق اهداف تعیین شده را در سطح شهرستان دنبال خواهد کرد.

فرماندار همدان افزود: ستاد اقتصاد دانش بنیان شهرستان همدان از هفت کمیته تخصصی با ۳۸ دستگاه مشخص تشکیل می شود که پارک علم و فناوری دبیری این ستاد را بر عهده دارد و کمیته های شهرستان متناظر کمیته های استان است.

وی با اشاره به ضرورت جلوگیری از خام فروشی و افزایش بهره وری یادآورشد: شرکت های دانش بنیان یکی از مهمترین ابزارهای مولد اقتصادی و اشتغال زایی هستند که می توانند در رشد و توسعه بخش تولید بسیار موثر باشند.

محمدی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان، واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان در همه بخشها به ویژه بخش کشاورزی به عنوان بزرگترین مصرف کننده منابع آب گفت: با توجه به کاهش منابع آب و به منظور پیشگیری از مشکلات جدی و شرایط بحرانی باید به این حوزه توجه جدی داشته باشیم.

وی افزود: سیر همدان ظرفیت دیگری است که ما به خام فروشی و استفاده از پودر ترشی و بسیار محدود از آن بسنده کردیم در حالیکه بالغ بر ۸۰ نوع فرآورده دارویی، خوراکی وصنعتی از آن بدست می آید.

کد خبر: ۱۵۹٬۳۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha