۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
ضرورت استعفای مدیرعامل راه آهن؛ صالحی با روابط سر کار آمده است
نماینده گرمسار و آرادان در مجلس تاکبد کرد

ضرورت استعفای مدیرعامل راه آهن؛ صالحی با روابط سر کار آمده است

گرمسار- مطهری، نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد صریح از عملکرد ضعیف ناوگان حمل و نقل ریلی، خواستار استعفای صالحی مدیرعامل شرکت راه آهن شد.

اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه نسبت به وضعیت مدیریت راه آهن کشور انتقادات گسترده‌ای داریم که امروز در صحن علنی مجلس نیز به صورت مشروح به این موارد پرداختم، تاکید کرد: عملکرد میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه آهن بسیار انتقاد برانگیز است.

وی با تاکید بر اینکه صالحی مدیری است که بدون تجربه و بر اساس روابط در این پست منصوب شده است، تاکید کرد: در طول مدت تصدی، بدنه راه آهن از مدیریت صالحی رضایت ندارند.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با تاکید بر اینکه صالحی باید از مدیریت استعفا دهد تا فردی شایسته بر سر کار آید، تصریح کرد: راه آهن نیازمند مدیر متخصص و آگاه به مسائل این حوزه است.

مطهری یادآور شد: حادثه قطار مشهد یزد در ۱۸ خردادماه امسال و در دوران مدیریت صالحی منجر به فوت ۱۴ نفر و مصدوم شدن ۸۶ نفر از هموطنان شده است.

وی درباره پیگیری های مجلس در این خصوص، ابراز کرد: کمیسیون عمران مجلس در گزارش خود عوامل سازمانی را نیز از دلایل حادثه برشمرده و به وارد آمدن خدشه بر ارتباطات ضروری و تخصصی مدیریت راه آهن و بی انگیزگی ایجاد شده در این مجموعه در چند ماه اخیر نیز اشاره کرده است.

کد خبر: ۱۵۹٬۲۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha