۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
۲۰ هزار مشترک جدید به مصرف کنندگان گاز کردستان افزوده شد
مدیر عامل شرکت گاز کردستان:

۲۰ هزار مشترک جدید به مصرف کنندگان گاز کردستان افزوده شد

کردستان - مدیر عامل شرکت گاز کردستان از جذب ۲۰ هزار و ۸۹۰ مشترک جدید شهری و روستای در بخش‌های مختلف خانگی، صنعتی و تجاری طی سال گذشته در این استان خبرداد.

احمد فعله گری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: طول لوله گذاری در کردستان سال گذشته از مرز ۸۸۳ کیلومتر در تمام بخش‌های گازرسانی شهری و روستایی عبور کرد.

وی اضافه کرد: با گازدار شدن ۱۲۸ روستا و ۱۳ کوخ در سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۸۹۰ مشترک شهری و روستای جذب این شرکت شدند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان افزود: با جذب این تعداد مشترک جدید تعداد مشترکان در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی در این استان به مرز ۵۴۰ هزار مورد نزدیک شده است.

فعله‌گری با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به شهرها و روستاها با برنامه‌ریزی مدون و دقیق انجام می‌شود، گفت: در مناطق کوهستانی و صعب العبور کردستان برنامه ریزی برای گازرسانی بخش روستایی با مشقت و سختی فراوانی روبه‌رو است.

وی با بیان اینکه رساندن گاز به روستاهای سخت‌گذر و دورافتاده از درخواست‌های اصلی روستاییان از شرکت گاز کردستان است، اظهار داشت: وجود کوه‌های سر به فلک کشیده، رودخانه های خروشان و مسیرهای پر شیب و دارای پیچ های خطرناک در استان کار گازرسانی را دوچندان سخت و طاقت فرسا کرده است.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان افزود: علاوه بر موارد ذکر شده کوتاه بودن فصل کار در این مناطق هم از دیگر مشکلات پیش‌روی کارکنان این شرکت است.

وی اضافه کرد: فصل کار از اوایل خرداد شروع و تا پایان آبان ماه است و همین باعث می شود پیمانکاران اجرایی با به‌کارگیری نیروی زیاد به عملیات گازرسانی در روستاهای استان سرعت ببخشند.

کد خبر: ۱۵٬۹۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha