۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
بومی‌سازی دانش فنی و تولید تجهیزات، افتخار و عزت ملی است
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

بومی‌سازی دانش فنی و تولید تجهیزات، افتخار و عزت ملی است

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: بومی‌سازی دانش فنی، تولید کاتالیست‌ها و تجهیزات مورد استفاده در صنعت پتروشیمی سبب افتخار و عزت ملی است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی در مجمع عمومی عادی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با تأکید بر حمایت از این شرکت دانش‌بنیان اظهار کرد: این شرکت با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و متخصص نقش مهمی در توسعه صنعت پتروشیمی ایران دارد.

وی افزود: فعالیت‌های شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی باید هدفمند و همسو با روند جهانی توسعه صنعت پتروشیمی باشد در این مسیر شرکت ملی صنایع پتروشیمی آماده هرگونه، حمایت، همکاری و تعامل است.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با بیان اینکه باید وابستگی صنعت پتروشیمی در زمینه تأمین دانش فنی و کاتالیست‌ها به شرکت‌های خارجی کاهش یابد، گفت: داخلی‌سازی نیازهای صنعت پتروشیمی سبب افتخار و عزت ملی است و باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای تامین نیازها استفاده کرد که پیامد آن افزون‌بر تامین نیاز شرکت‌ها، اشتغال‌زایی و ارزآوری نیز خواهد بود.

مجمع عمومی سالانه شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی به ریاست معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و با حضور هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی، هیئت مدیره شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و دیگر اعضا برگزار شد.

این گزارش می‌افزاید: در این مجمع در اجرای ماده ۱۰۱ قانون تجارت و ماده ۸ اساسنامه سازمان، مجمع عمومی عادی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی برای رسیدگی به ترازنامه، صورت حساب سود و زیان و عملکرد سال تشکیل و گزارش عملکرد از سوی حسابرس مستقل و بازرس قانونی قرائت شد.

در این نشست مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، عملکرد هیئت مدیره و شرکت را در سال ۱۴۰۰ و نیز برنامه‌های آینده را مطرح کرد، همچنین در پایان این نشست تصمیم‌ها و تکالیف مجمع به تصویب اعضا رسید.

کد خبر: ۱۵۹٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha