۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
الحاق یک هزار و ۱۰۰ هکتار زمین به شهرهای استان همدان برای اجرای نهضت ملی مسکن
استاندار همدان مطرح کرد:

الحاق یک هزار و ۱۰۰ هکتار زمین به شهرهای استان همدان برای اجرای نهضت ملی مسکن

همدان - استاندار همدان گفت: الحاق یک هزار و ۱۰۰ هکتار زمین به شهرهای استان همدان برای اجرای نهضت ملی مسکن گامی بزرگ بود که ارتقای رتبه استان به رتبه پنجم کشور را به همراه داشت.

به گزارش بازار، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر چهارشنبه در جلسه معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان ضمن تاکید بر اینکه طرح نهضت ملی مسکن با جدیت دنبال شود، اظهار کرد: الحاق یک‌هزار و ۱۰۰ هکتار زمین به شهرهای استان، گامی بزرگ بود که ارتقای رتبه استان به رتبه پنجم کشور را به همراه داشت.

وی ادامه داد: الحاق ۶۸۰ هکتار در راستای انجام نهضت ملی مسکن در همدان، یکی از اقدامات بزرگ در زمینه شهرسازی بود که با نگاه مثبت وزیر راه و شهرسازی صورت پذیرفت.

استاندار همدان با بیان اینکه با توجه به شرایط مسکن، از وزارت راه و شهرسازی انتظار می‌رود مساعدت‌های ویژه‌ای نسبت به استان همدان داشته باشند تأکید کرد: طرح جامع شهر همدان باید به شکل ویژه در دستورکار مدیریت جدید راه و شهرسازی همدان قرار گیرد.

وی ضمن تاکید بر اینکه طرح‌های بالادستی شهری باید از لحاظ حقوقی و فنی کارشناسی شده باشد و باعث انتفاع قانونی، مشروع و عادلانه برای شهروندان شود افزود: طرح نهضت ملی مسکن با جدیت و سرعت هرچه بیشتر دنبال خواهد شد.

قاسمی‌فرزاد یادآور شد: پیش از روزهای آغاز به کار دولت سیزدهم، استان همدان به علت کمبود زمین با مشکلات اساسی در زمینه تامین مسکن روبه‌رو بود و در جایگاه ۳۱ کشوری قرار داشت.

کد خبر: ۱۵۹٬۱۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha