۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
ریزش قیمت ریپل ادامه خواهد داشت| حمایت بعدی در کدام سطح قرار دارد؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

ریزش قیمت ریپل ادامه خواهد داشت| حمایت بعدی در کدام سطح قرار دارد؟

ریپل اخیرا در یک روند نزولی قوی قرار داشته و بر اساس داده های حاصل از نمودار قیمت، این ریزش ادامه خواهد داشت.

به گزارش بازار، با کاهش شاخص ترس و طمع ارزهای دیجیتال، قیمت ریپل در نزدیکی پایین‌ترین سطح خود در سال جاری قرار دارد. در حال حاضر، هر توکن ریپل حدود قیمت ۰.۳۲۷۲ دلار معامله می شود که نزدیک به پایین ترین سطح قیمت سال در ۰.۲۸۱۵ است.

ریپل امسال حدود ۴۲ درصد سقوط کرده و با احتساب قیمت فعلی، نزدیک به ۶۴ درصد از بالاترین سطح سالانه قیمت خود سقوط کرده است. در نتیجه، ارزش بازار این رمز ارز به حدود ۱۵ میلیارد دلار سقوط کرده که به طور قابل توجهی کمتر از بالاترین رکورد تاریخی آن یعنی بیش از ۶۰ میلیارد دلار است.

آخرین وضعیت پرونده ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا
قیمت توکن ریپل طی چند ماه گذشته در یک روند نزولی قوی قرار داشته و سرمایه گذاران همچنان نگران نتیجه دعوی حقوقی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در برابر ریپل هستند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا «ریپل لب» و دو مدیر ارشد آن را به جمع آوری سرمایه از دست سرمایه گذاران بدون پیمودن روند قانونی جذب سرمایه بر اساس مقررات داخلی آمریکا متهم می کند. از سوی دیگر، استدلال ریپل این است که در سال ۲۰۱۳ یعنی زمانی بیش از ۱ میلیارد دلار از دست سرمایه گذاران جذب کرد، از تمام قوانین پیروی کرده و تخلفی انجام نداده است.

ریپل همچنین SEC را متهم می کند که هنگام جمع آوری نقدینگی به این شرکت هشداری نداده است. با اینحال، هنوز مشخص نیست که قاضی واشنگتن چه زمانی حکم را صادر خواهد کرد.

پیش بینی قیمت ریپل

ریزش قیمت ریپل ادامه خواهد داشت| حمایت بعدی در کدام سطح قرار دارد؟

نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت ریپل اخیرا در یک روند نزولی قوی قرار داشته است. زمانی که این ارز به زیر سطح حمایتی ۰.۵۱۴۰ دلار رسید، فروش افزایش یافته و سپس کاهش یافت که در نهایت به ۰.۲۹۰۰ دلار یعنی پایین ترین سطح سال گذشته رسید. تلاش‌های ریپل در مسیر بازگشت اما با مقاومت قوی در نقطه ۰.۳۸۷۰ دلار مواجه شده و زیر میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه باقی ماند.

بنابراین، این احتمال وجود دارد که قیمت ریپل همچنان به کاهش خود ادامه دهد؛ زیرا خرس ها سطح حمایت روانی بعدی را در ۰.۲۵ دلار هدف قرار می دهند که حدود ۲۳ درصد کمتر از سطح فعلی است. برعکس، حرکت بالاتر از مقاومت ۰.۳۵ دلار، دیدگاه نزولی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۵۹٬۱۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha