۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
احیای ۹ واحد تولیدی راکد در سال جاری
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خبرداد؛

احیای ۹ واحد تولیدی راکد در سال جاری

گرگان-حسن زاده، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان تعداد واحدهای تولیدی احیا شده در سه ماهه نخست سال جاری را ۹ کارخانه دانست و اظهار کرد: با احیای این صنایع راکد ۹۶ نفر مشغول به کار شدند.

درویشعلی حسن زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در استان یک هزار و ۱۶۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری داریم که از این تعداد ۹۰ درصد شامل واحد صنعتی کوچک زیر ۵۰ نفر می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: ۱۶۵ واحد صنعتی در حال ساخت هستند که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند و پیش بینی می شود تا پایان سال این واحدها به بهره برداری برسند.
وی به احیای واحد صنعتی راکد در شهرک های صنعتی استان اشاره کرد و گفت: بیش از ۳۳ واحدهای صنعتی راکد در سال گذشته احیا شد و به چرخه تولید بازگشت.
وی تعداد واحدهای تولیدی احیا شده در سه ماهه نخست سال جاری را ۹ کارخانه دانست و اظهار کرد: با احیای این صنایع راکد ۹۶ نفر مشغول به کار شدند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از رشد ۳.۴ درصد تولید استان در ۹ ماهه نخست سال گذشته خبرداد و گفت: بخش خدمات در مدت مشابه ۵.۷ درصد رشد داشته است.
حسن زاده در خاتمه از تعیین تکلیف واحدهای صنعتی در تملک بانک خبر داد و افزود: با کمک دادستانی به دنبال تسریع در تعیین تکلیف واحدهای در تملک بانک هستیم و امیدواریم با پیگیری دادستانی این واحدها در کوتاه ترین زمان به چرخه تولید بازگردد.
کد خبر: ۱۵۹٬۰۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha