۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶
 قرارگاه دانش‌بنیان در مرکز تحقیقات کشاورزی زنجان ایجاد شد
در گفتگو با بازار:

قرارگاه دانش‌بنیان در مرکز تحقیقات کشاورزی زنجان ایجاد شد

زنجان- عباسی، رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی زنجان،با بیان اینکه از آغاز سال جاری تشکیل قرارگاه دانش‌بنیان در دستور کار قرار گرفته است،گفت: قرارگاه دانش‌بنیان در مرکز تحقیقات کشاورزی استان زنجان ایجاد شد.

نادرعباسی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ستاد مرکز تحقیقات کشاورزی استان زنجان در کیلومتر ۵ جاده فرودگاه، قرار دارد، گفت: این ستاد دارای هشت بخش تحقیقاتی، ۳۵ عضو هیأت علمی و محقق، ۳۸ نیروی کارشناسی اداری و پژوهشی، ۲۰ نیروی پشتیبانی، مجتمع تحقیقاتی، مرکز رشد و پنج ایستگاه تحقیقاتی است.

وی اظهار کرد: این مرکز تحقیقاتی، مرکز رشد واحدهای فناور، ایستگاه تحقیقات زراعی خیرآباد، ایستگاه تحقیقات زیتون طارم، مجتمع تحقیقاتی قره چریان، پایگاه تحقیقاتی دیم خدابنده، پایگاه تحقیقات پسته ماهنشان و مجتمع آزمایشگاهی شهید جعفری را هم دارد.

رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی زنجان گفت: از آغاز سال جاری تشکیل قرارگاه دانش‌بنیان در دستور کار قرار گرفته و این قرارگاه در مرکز تحقیقات کشاورزی استان زنجان تشکیل شده است.

عباسی تاکید کرد: کمیته راهبردی فناوری نانو و همچنین پردیس‌های فناوری و نوآوری هم در وزاتخانه جهاد کشاورزی تشکیل شده که از بین ۱۰ دهکده فناوری پیش‌بینی شده برای کشور، چهارمین دهکده در زنجان راه‌اندازی شده است.

وی بر لزوم دائمی بودن تهدید امنیت غذایی اشاره کرد و بیان داشت: این تهدید غذایی با دو رویکرد متضاد مواجه است، چرا که برای مقابله با تهدید غذایی باید نسبت به افزایش تولید با کاهش مصرف منابع اقدام شود.

کد خبر: ۱۵۸٬۹۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha