۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
کارخانه لبنیات پاکسار به شهرک صنعتی ساری منتقل می شود
در گفتگو با بازار؛

کارخانه لبنیات پاکسار به شهرک صنعتی ساری منتقل می شود

ساری- زارعی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با اشاره به فعالیت کارخانه قدیمی لبنیات پاکسار گفت: این کارخانه از مرکز شهر به شهرک صنعتی ساری منتقل می شود.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه لبنیات یکی از پایه های اساسی سلامت است و اگر نتوانیم پروتئین لازم را تامین کنیم، در سلامتی افراد جامعه تاثیر منفی دارد، افزود: دولت باید در این زمینه یارانه های مناسب را درنظر بگیرد.

وی گفت: متاسفانه میزان مصرف لبنیات نسبت به میانگین جهانی پایین تر است این درحالی که در کشور می توانیم ظرفیت تولید را افزایش و هزینه ها را کاهش دهیم.

وی با اشاره به فعالیت کارخانه لبنیات پاکسار در ساری خواستار تخصیص یارانه مناسب برای تامین لبنیات شد و گفت: اگر لبنیات مناسب تامین نشود باید هزینه های آن را درصف درمان و داروخانه ها بپردازیم.

زارعی به گرانی قیمت شیر اشاره کرد و گفت: طرحی حیاتی برای تامین لبنیات مورد نیاز جامعه از سوی بنیاد مستضعفان در دست پیگیری است تا برای همه اقشار جامعه لبنیات کافی را تامین کنیم.

این نماینده مجلس یادآور شد: شرکت پاکسار در مرکز شهر واقع شده است و ظرفیت های آن بعد از انقلاب افزایش یافته است و قرار شد زمینی برای احداث شرکت در شهرک صنعتی ساری درنظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: طی تفاهمنامه با بنیاد مستضعفان کارخانه پاکسار برای افزایش ظرفیت و توسعه اشتغال باید به شهرک صنعتی منتقل شود و مقدمات کار فراهم شده است.

کد خبر: ۱۵۸٬۹۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha