۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان مازندرانی خریداری شده است
رئیس جهاد کشاورزی مازندران:

۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان مازندرانی خریداری شده است

ساری- عنایتی، رئیس جهاد کشاورزی مازندران از خرید ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود این میزان به ۹۰ هزار تن برسد.

حسن عنایتی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به خرید ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان گفت: پیش بینی می شود امسال ۱۵۵ هزار تن گندم در استان تولید شود.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای طرح‌های بخش کشاورزی حساسیت و دقت بیشتری داشته باشیم تا نیازی به پاسخگویی دستگاه‌های نظارتی نداشته باشیم، اظهار داشت: مسئولیت بازار با جهاد کشاورزی است و باید نظارت و بازرسی را بیشتر کنیم تا مردم دچار گرفتاری نشوند.

وی ادامه داد: مراکز جهاد کشاورزی مورد توجه مدیران قرار گیرد و بازدیدهای دوره ای از مراکز انجام شود تا همکاران مراکز انرژی و انگیزه خدمت بیشتری کسب کنند و کارهای فنی و تخصصی تقویت شود و فعالیت‌های آموزشی ترویجی افزایش پیدا کند.

عنایتی با اشاره به آفت مگس مدیترانه گفت: آفات مگس میوه و کرم ساقه خوار برنج مورد رصد و پایش بیشتری قرار گیرند و از همه امکانات برای مهار آفت استفاده شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: تاکنون ۶۰ هزار تن گندم خریداری شده است و پیش بینی می‌کنیم بتوانیم به حدود ۹۰ هزار تن برسیم.

کد خبر: ۱۵۸٬۸۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha