شرایط نظام بانکی با فضای مناسب برای سرمایه‌گذاری منطبق نیست
رئیس اتاق ارومیه:

شرایط نظام بانکی با فضای مناسب برای سرمایه‌گذاری منطبق نیست

انتظار، رئیس اتاق ارومیه معتقد است ساختار و شرایط نظام بانکی با الزامات سرمایه‌گذاری برای توسعه اقتصاد همراه و منطبق نیست و به همین واسطه نمی‌توان به اهداف برنامه‌ریزی شده دست یافت.

به گزارش بازار، حسن انتظار رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه گفت: برای رشد و توسعه اقتصاد، نیازمند سرمایه‌گذار هستیم و برای سرمایه‌گذاری به سرمایه در گردش نیاز داریم؛ اما، شرایط نظام بانکی کشور منطبق با این فرایند نیست.

انتظار در همایش تجلیل از صادرکنندگان برگزیده استان آذربایجان غربی، افزود: متأسفانه با مشکلاتی که در برنامه‌ریزی‌های کشوری به وجود آمده، به اهداف خود نخواهیم رسید؛ چراکه عملاً جلوی تولید گرفته شده است.

وی با اشاره به اوضاع کنونی قیمت و قیمت‌گذاری خاطرنشان کرد: اقتصاد دستور نمی‌پذیرد و نمی‌توان جلوی صادرات و توزیع را گرفت بلکه باید موانع را در این زمینه از میان برداشت.

انتظار با اشاره به اینکه وضعیت صنعت، صادرات و کشاورزی استان با مشکلات بسیاری مواجه است، یادآور شد: توسعه اقتصادی ملزم به افزایش برقراری ارتباط با اتاق‌های بازرگانی کشورهای مجاور بوده و این ارتباطات باید تقویت شود.

در این آیین از ۱۷ نفر از صادرکنندگان برگزیده و شایسته تقدیر استان آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۰ بر اساس عملکرد ۱۳۹۹ تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: ۱۵۸٬۸۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha