۷ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
صندوق توسعه در زنجان راه اندازی شود
استاندار زنجان:

صندوق توسعه در زنجان راه اندازی شود

زنجان- افشارچی، استاندار زنجان گفت: راه اندازی صندوق توسعه در استان ضروری است و بخشی از بودجه اخذ شده این صندوق برای حوزه مسکن و مابقی در سایر حوزه ها هزینه خواهد شد.

محسن افشارچی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه باید بخشی از حرکت اقتصادی استان زنجان را با استفاده از این ظرفیت‌های قانونی تسریع بدهیم، گفت: اشتغال و تولید دانش بنیان مسائل مهم امروز جامعه هستند.

وی اظهار کرد: کشور در راستای مقابله با تحریم‌های اقتصادی و رفع فشار از اقشار عمومی جامعه به دنبال تغییر نگرش و در دوران گذار قرار دارد.

استاندار زنجان گفت: مدیران اقتصادی استان تمام توان، انرژی و ذهن خود را معطوف به اقدامات کشور در این جنگ تمام عیار اقتصادی کنند.

افشارچی تاکید کرد: با هم افزایی، انسجام، هدفمندی، حمایت از سرمایه گذاری، تسهیل و بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید باید اقتصاد استان را متحول کنیم.

وی بر لزوم ضرورت راه اندازی صندوق توسعه استان زنجان تاکید کرد و ابراز داشت: بخشی از بودجه اخذ شده در این صندوق برای حوزه مسکن و مابقی در سایر حوزه ها هزینه خواهد شد.

استاندار زنجان تصریح کرد: باید با حساسیت و دقت مضاعف به پرونده‌ها و طرح‌های معرفی شده به بانک ها پرداخته شود و تمامی مشکلات مربوط به جذب و ارائه تسهیلات برطرف شود.

کد خبر: ۱۵۸٬۷۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha