۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
امکان جهش چشمگیر قیمت برای دوج کوین به شرط عبور از خط روند نزولی
تحلیل بازار رمزارزها؛

امکان جهش چشمگیر قیمت برای دوج کوین به شرط عبور از خط روند نزولی

علیرغم بهبود نسبی شرایط بازار رمزارزها، روند قیمت دوج کوین هنوز صعودی نشده و این ارز هنوز از خط روند نزولی خارج نشده است.

به گزارش بازار، علیرغم بهبود نسبی شرایط بازار رمزارزها، روند قیمت دوج کوین هنوز صعودی نشده و این ارز هنوز از خط روند نزولی خارج نشده است. با این وجود، قیمت توکن DOGE پس از آزمایش مجدد موفقیت آمیز سطح حمایت ۰.۰۵ دلار مقداری قدرت خواهد یافت. در ادامه، بازپس گیری سطح روانی کلیدی ۰.۱۰ دلار به طور بالقوه می تواند قیمت را در کمترین زمان به سطح ۰.۱۶ دلار برساند.

دوج کوین جایگاه خود را به عنوان بزرگترین میم کوین در بازار رمزارزها تقویت کرده است. علیرغم کاهش بیش از ۸۹ درصدی قیمت نسبت به بالاترین رکورد خود، همچنان ارزش بازار این رمز ارز ۱۰.۳ میلیارد دلار بوده که رقمی چشمگیر به نسبت شرایط فعلی بازار محسوب می شود. این امر دوج را به یکی از ۱۰ ارز دیجیتال برتر در جهان تبدیل می کند.

تجدید حیات دوج کوین را می توان با توییت های اخیر ایلان ماسک مرتبط دانست و حتما برای علاقمندان به این رمز ارز، لازم است تا توئیت های ماسک را به دقت تحت نظر بگیرند. ارز دیجیتال ایلان ماسک، دوج کوین، در طول رکود مداوم ارز دیجیتال، با فروش شدیدی روبرو شده است.


پیش بینی قیمت دوج کوین
تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت دوج نشان می دهد که محدوده قیمت ۰.۱۵۷-۰.۱۷ دلار نقش اساسی در عملکرد قیمت این ارز دارد. این محدوده قبل از تبدیل شدن به یک مقاومت چندین بار به عنوان نقطه حمایت قوی برای دوج کوین عمل کرده است. با این وجود، دوک گوین در نهایت حمایت کف خود را در سطح ۰.۰۴۹ دلار قرار داد که تاکنون دو مرتبه از همین نقطه جهش قیمت خود را انجام داده است.

امکان جهش چشمگیر قیمت برای دوج کوین به شرط عبور از خط روند نزولی

پیش‌بینی قیمت دوج کوین به خروج قیمت از خط روند نزولی (خط قرمز در نمودار) بستگی دارد. بسته شدن کندل روزانه بالای این خط ممکن است به گاوها شتاب کافی برای آزمایش مجدد سطح مقاومت ۰.۱۵۷ را بدهد. با این حال، این تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که قیمت بیت کوین کمی افزایش یابد. هر گونه بسته شدن کندل روزانه زیر سطح ۰.۰۵ دلار نیز این پیش بینی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۵۸٬۶۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha