۶ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
تعداد ۶۷ مرکز آماده خرید گندم از گندمکاران آذربایجان شرقی
۳۴۰۰ تن گندم خریداری شد؛

تعداد ۶۷ مرکز آماده خرید گندم از گندمکاران آذربایجان شرقی

تبریز- مهردادی، مدیر تعاون روستایی آذربایجان شرقی از آغاز خرید گندم و دانه های روغنی در استان خبر داد و گفت: برای این منظور تعداد ۶۷ مرکز آماده خرید گندم از گندمکاران استان است.

رحیم مهردادی در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اظهار این مطلب افزود: با شروع برداشت گندم و دانه های روغنی در سطح استان، مراکز خرید این محصولات نیز فعال و خرید تضمینی گندم و خرید توافقی کلزا در قالب کشت قراردادی در حال انجام است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان افزود: در حال حاضر ۳۳ مرکز خرید گندم و ۱۲ مرکز خرید دانه های روغنی توسط تشکلهای تعاونی استان تجهیز گردیده و در حال خرید محصولات کشاورزان می باشند.

گفتنی است از ابتدای فرآیند خرید مقدار ۶۴۵ تن گندم و ۲۵۳ تن دانه روغنی کلزا توسط شبکه تعاونیهای روستایی آذربایجان شرقی و ۲ هزارو ۱۷۹ تن گندم توسط شرکت غله استان و ۵۷۱ تن بصورت بذری از گندمکاران استان آذربایجان شرقی خریداری شده است که کل خرید گندم در استان به ۳۴۰۰ تن رسیده است.

شایان ذکر است علاوه بر ۳۳ مباشر سازمان تعاون روستایی در سطح استان جهت خرید گندم مازاد کشاورزان، ۳۴ مرکز خرید شرکت غله شامل ۵ مرکز خرید دولتی، ۱۱ مرکز سیلویی و ۱۸ کارخانه آردسازی آماده خرید گندم از گندمکاران استان می باشند.

کد خبر: ۱۵۸٬۶۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha