۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
ثبات قیمت روغن خوراکی در بازار گلستان| شهروندان گران فروشی را به ۱۲۴ اطلاع دهند
رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان خبرداد؛

ثبات قیمت روغن خوراکی در بازار گلستان| شهروندان گران فروشی را به ۱۲۴ اطلاع دهند

گرگان- برزعلی، رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان، گفت: افزایش قیمتی در روغن‌های خوراکی مصرفی مردم وجود ندارد مردم در صورت مشاهده گران فروشی با شماره ۱۲۴ تماس گرفته و آن را گزارش دهند.

محمد برزعلی در گفتگو با خبرنگار بازار در حاشیه بازدید از مراکز فروش کالاهای اساسی مردم، اظهار کرد: روغن خوراکی بر اساس قیمت مصوب دولت عرضه می‌شود و افزایش قیمتی برای آن وجود ندارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان به طرح مردمی سازی و اصلاح یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: مردم در صورت مشاهده تخلف و افزایش قیمت می‌توانند با شماره ۱۲۴ تماس گرفته و موارد گران فروشی را گزارش کنند.

برزعلی ادامه داد: در یکی از فروشگاه‌های شهر گرگان حضور پیدا کردیم تا موجودی کالاهای اساسی و نحوه ارائه و فروش این کالاها از نزدیک بررسی شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: روغن‌های پخت و پز به میزان ۸۱۰ گرم به قیمت ۶۲ هزار تومان و روغن‌های سرخ کردنی به میزان ۸۱۰ گرم به قیمت ۶۳ هزار تومان در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها به فروش می‌رود.

برزعلی با تاکید بر اینکه روغن به میزان نیاز مردم در بازار موجود است، افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سایر فروشگاه‌ها روغن را تهیه کنند.

وی در خاتمه یادآور شد: فعالیت دو واحد تولیدی روغن در گنبدکاووس و کردکوی باعث شده که در گلستان مشکلی برای عرضه مستمر روغن در بازار وجود نداشته باشد.

کد خبر: ۱۵۸٬۵۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha