۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
مافیای بازار به دنبال خارج کردن سهام عدالت از دست مردم هستند
در گفتگو با بازار؛

مافیای بازار به دنبال خارج کردن سهام عدالت از دست مردم هستند

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه سهام عدالت کشور با بیان اینکه مافیای بازار در حال خروج سهام عدالت از دست مردم هستند، از سهامداران خواست از فروش سهام خودداری کنند.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه ۲۰ میلیون جامانده سهام عدالت باید با ثبت نام عضو شوند، گفت: باید با کمک بخش های مختلف ساماندهی و شناسایی جاماندگان سهام عدالت به نتیجه برسد.

وی تعیین تکلیف وضعیت جاماندگان را ضروری دانست و گفت: متاسفانه برخی از افراد در حال به انحراف بردن مسئله سهام عدالت هستند و امیدواریم بتوانیم به صورت واقعی و جدی وضعیت جاماندگان را ساماندهی کنیم.

وی با اظهار اینکه برخی از سهامداران هنوز سود خود را دریافت نکردند، افزود: اشکال در شماره حساب اعلامی دلیل واریز نشدن سود سهام عدالت برخی افراد است و از سوی دیگر سود سهام فوت شدگان نیز به ورثه داده نشده است.

توکلی ادامه داد: پرداخت سود به بازماندگان و ورثه سهامداران فوت شده به زودی انجام می شود و شرکت سپرده گذاری سرمایه گذاری باید در پرداخت سود سهام عدالت تسریع داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه سهام عدالت گفت: برخی از فرزندان خانواده های مشمول سهام عدالت نیز از عضویت محروم هستند که در طرح ساماندهی وضعیت، این مسئله پیگیری و رفع می شود.

وی ارزش کنونی سهام ۵۳۲ هزار تومانی را ۱۴ میلیون تومان و سهام یک میلیون تومانی ۲۸ میلیون تومان ذکر کرد و گفت: ارزش سهام عدالت بیش از این میزان است و همچنان در حال مبارزه با مافیا و گرگ های بازار سرمایه هستیم و مردم از فروش سهام خودداری کنند.

کد خبر: ۱۵۸٬۴۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha