۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
صرافی هندی CoinDCX از تمدید زمان محدودیت برداشت رمز ارز توسط کاربران خبر داد
آخرین تحولات بازار رمزارزها؛

صرافی هندی CoinDCX از تمدید زمان محدودیت برداشت رمز ارز توسط کاربران خبر داد

صرافی هندی CoinDCX که بزرگترین صرافی رمزارزی این کشور محسوب می شود نیز از تمدید مدت زمان اعمال مقررات محدودیت برداشت رمزارز توسط کاربران خود خبر داد.

به گزارش بازار، در ادامه تنش ها و مشکلات بزرگ رخ داده برای بسیاری از شرکت ها و صرافی های رمزارزی جهان که به دلیل ریزش سنگین بازار طی هفته های گذشته رخ داد، صرافی هندی CoinDCX که بزرگترین صرافی رمزارزی این کشور محسوب می شود نیز از تمدید مدت زمان اعمال مقررات محدودیت برداشت رمزارز توسط کاربران خود خبر داد.

با اینحال،CoinDCX با صدور بیانیه ای رسمی تاکید کرده که جای هیچ گونه نگرانی برای کاربران این صرافی وجود نداشته و جای دارایی های رمزارزی آنها نزد این صرافی کاملا امن است.

لازم به ذکر است، با آغاز ریزش سنگین بازار رمزارزها از ماه می، صرافی CoinDCX از ۱۳ همان ماه اقدام به وضعیت محدودیت های برداشت رمزارز برای مشتریان خود نمود؛ موضوعی که منجر به ایجاد اعتراضات مشتریان پر شمار هندی این صرافی در فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی شد.

پس از این اعتراضات، «رامالینگام . اس» مدیرعامل CoinDCX با انتشار پیامی توئیتری مدعی شد که محدودیت های برداشت تنها به دلیل به روز رسانی کیف پول های رمزارزی مشتریان بر روی این پلتفرم و افزایش امنیت آنها بوده و این مشکل به زودی مرتفع خواهد شد.

با اینحال، روز گذشته نیز این صرافی هندی با استناد به دلایلی مشابه مورد قبل مدعی شد که برداشت ها تنها به دلیل افزایش امنیت کیف پول های کاربران انجام شده و مشکلی در خصوص دارایی های ذخیره شده آنها در این صرافی وجود ندارد.

CoinDCX از جمله صرافی های بزرگ رمز ارزی جهان محسوب شده که در حال حاضر، بیش از ۲.۱۵ میلیارد دلار دارایی دیجیتال در کیف پول های آن ذخیره شده است.

کد خبر: ۱۵۸٬۴۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha