۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
انتقال تاسیسات نظامی و انتظامی از سواحل خزر
استاندار مازندران خواستار شد

انتقال تاسیسات نظامی و انتظامی از سواحل خزر

ساری - استاندار مازندران از صدور مجوز بدون نام سرمایه‌گذار برای ایجاد اسکله تفریحی از سوی سازمان بنادرو دریانوردی در ۱۳۴ منطقه ساحلی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان صبح پنجشنبه در جلسه شورای سرمایه گذاری مازندران با بیان اینکه مجوز اسکله ها بدون نام از سازمان بنادر و دریانوردی صادر و به سرمایه گذاران واگذار می شود، گفت: ایجاد اسکله های تفریحی در رونق اقتصادی ساحل نشینان موثر است.

وی خواستار بهره گیری مناسب از ظرفیت دریای خزر شد و گفت: تاکنون استفاده مناسبی در این بخش نشده است و ایجاد اسکله های تفریحی و توریستی تاحدودی می توان غفلت توجه به این بخش را جبران کند.

استاندار مازندران همچنین با اظهار اینکه ۸۵ درصد از نوار ساحلی حدود ۴۰۰ کیلومتری استان آزاد شده است خواستار همکاری و برنامه ریزی برای انتقال تاسیسات نظامی و انتظامی مستقر در سواحل برای دسترسی بیشتر مردم به دریا شد.

حسین زادگان، سرمایه گذاری برای ایجاد نیروگاه زباله سوز و کمپوست را از جمله طرح های در دست اقدام در استان بیان کرد و گفت: با تکمیل پروژه های زباله سوز و کمپوست معضل پسماند استان برطرف می شود وبرخی طرح های زباله سوز به زودی تکمیل و بهره برداری می شود.

وی اعتبار تخصیص یافته برای بخش پسماند استان را در سال جاری ۱۲۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: متاسفانه در گذشته به این بخش توجه چندانی نشده بود.

کد خبر: ۱٬۵۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha