۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
پیشنهاد ارائه بسته ویژه‌ مسکن برای شهر اصفهان
استاندار اصفهان مطرح کرد؛

پیشنهاد ارائه بسته ویژه‌ مسکن برای شهر اصفهان

اصفهان - مرتضوی استاندار اصفهان گفت: پیشنهاد ارائه بسته ویژه‌ مسکن شهر اصفهان در شورای مسکن استان ارائه شد؛ همه نهادها و بانک ها پای کار بیایند و مشارکتهای لازم برای بهبود وضعیت مسکن مردم انجام شود.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا مرتضوی اظهار کرد: کمک به تامین مسکن برای افراد جامعه اقدامی زیر ساختی و راهبردی در حوزه اقتصاد و اجتماعی است.

وی با اشاره به کمبودها و وضعیت نامتناسب عرضه مسکن، اظهار داشت: نوسازی و بهسازی محلات هدف، در بافت فرسوده شهری و ایجاد مشوق‌ها و امتیازات ویژه در خصوص بهسازی و نوسازی پلاک‌های فرسوده می تواند به بهبود وضعیت مسکن کمک شایانی نماید.

استاندار اصفهان مشارکت و هم افزایی فعالان اقتصادی و بخش خصوصی را در رونق و توسعه بازار مسکن بسیار ضروری دانست و افزود: ضرورت تامین تسهیلات در قالب ارائه بسته ویژه‌ای برای شهر اصفهان در شورای مسکن استان با همکاری بانک مسکن به منظور ترغیب مردم برای استفاده از این تسهیلات و تخفیفات در گسترش امید اجتماعی و مسئولیت پذیری بیشتر بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان شهرک های صنعتی وجود دارند که برای ساخت مسکن برای نیروی انسانی خوداعلام آمادگی کرده اند و باید از این ظرفیت استفاده بهینه شود، تصریح کرد: شرایط طرح نهضت ملی مسکن باید با شفاف سازی و آگاه سازی به درستی برای مردم تبیین و تحلیل شود.

مرتضوی بابیان اینکه پیشنهاد ارائه بسته ویژه‌ مسکن شهر اصفهان در شورای مسکن استان ارائه شد، تاکید کرد: لازم است همه نهادها و بانک ها پای کار بیایند و مشارکت های لازم را برای بهبود وضعیت مسکن مردم اجرایی و هماهنگ سازند.

کد خبر: ۱۵۸٬۳۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha