۵ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
توسعه صنعت حمل و نقل دریایی در سایه حضور نیروی انسانی متخصص
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد

توسعه صنعت حمل و نقل دریایی در سایه حضور نیروی انسانی متخصص

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی، روز جهانی دریانورد را به جامعه دریایی و دست اندرکاران حمل و نقل دریایی کشور تبریک گفت.

به گزارش بازار، در پیام علی اکبر صفایی آمده است: روز جهانی دریانورد، فرصت مغتنمی است تا بار دیگر از تک تک دریانوردان، دست اندرکاران بخش‌های صنعت حمل‌ و نقل بین‌المللی دریایی و خدمات وابسته در ساحل و دریا که با همت و تلاش خود از جان و آسایش خود مایه می‌گذارند تا چرخ عظیم این صنعت به حرکت دائمی خویش ادامه دهد، قدردانی شود.

با توجه به تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی و همه گیری ویروس کرونا، تلاش و عملکرد به یاد ماندنی دریادلان عزیز، نقش مهمی در دستیابی به اهداف و برنامه‌های حمل و نقل دریایی و تجارت کشور ایفا کرد و به لطف الهی و همدلی دریانوردان، صادرات و واردات کالاها لحظه‌ای متوقف نشود.

بی‌تردید اگر حضور نیروی انسانی متخصص، آگاه و کارآمد حرفه دریانوردی نبود، توسعه صنعت حمل ونقل دریایی محقق نمی‌شد، آن‌چه تاکنون به‌دست آمده مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه دریاییان کشور است. امید به فردای بهتر و توسعه دریایی نیز متکی به همین عزیزان است که با وجود همه محدودیت‌ها و سختی‌ها در دریا مشغول به کار هستند و چرخ حیات و توسعه کشور را به حرکت در می‌آورند.

در پایان ضمن ارج نهادن به تلاش و ایثارگری‌های این قشر زحمتکش و فداکار، سلامتی، عزت و سربلندی تمامی همکاران عزیز دریانورد و خانواده‌های آنان را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

کد خبر: ۱۵۸٬۲۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha