۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
درخشش شرکت فرودگاه‌ها در اجلاس بین‌المللی مراکز عملیاتی وارسی پروازی

درخشش شرکت فرودگاه‌ها در اجلاس بین‌المللی مراکز عملیاتی وارسی پروازی

گروه اعزامی مهندسین وارسی پروازی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با ارائه مقاله در اجلاس بین‌المللی مراکز عملیاتی وارسی پروازی بیش از ۷۰ کشور دنیا خوش درخشید.

به گزارش بازار، گروه اعزامی مهندسین وارسی پروازی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با ارائه مقاله آخرین تکنولوژی استفاده از پهباد در پیش وارسی سامانه‌های کمک ناوبری بصری (Visual AID) فرودگاه ها در اجلاس بین‌المللی مراکز عملیاتی وارسی پروازی (فلایت چک) بیش از ۷۰ کشور دنیا خوش درخشید.

این اجلاس دو سالانه با حضور نماینده تمامی کشورها به منظور روزآمد کردن و همکاری در زمینه روش‌های جدید وارسی از سامانه‌های کمک ناوبری و flight validation و جدیدترین سامانه‌های الحاقی وارسی پروازی برگزار می‌شود.

در اجلاس اخیر؛ شرکت کنندگان از پیشرفت‌ها و استفاده ایران از آخرین فناوری‌ها و فرآیندهای فلایت چک آگاه شده و علاقه مندی خود را در ارتباط و همکاری موثر با شرکت فرودگاه‌های ایران ابراز کردند.

در این اجلاس، متخصصین کشورهای مختلف اطلاعات و آخرین دستاوردهای خود را در این زمینه با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.

براساس این گزارش؛ در سند جدید ۸۰۷۱ ایکائو به استفاده از پهباد تخصصی (Special Drone) در پیش وارسی سیستم‌های کمک بصری تاکید شده است و همچنین با توجه به رویکرد اکثر کشورها به سمت استفاده از این سیستم به منظور کاهش هزینه‌ها و تسریع در وارسی نهایی، پروژه ارایه شده توسط گروه کارشناسی ایران بازتاب بسیار خوبی داشت و اکثر قریب به اتفاق کشورها از آن استقبال کردند.

کد خبر: ۱۵۸٬۱۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha