۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
۵۰ دستگاه خودرو مای آمی باگی در ۱۸ دقیقه فروخته شد
سیتروئن رکورد زد

۵۰ دستگاه خودرو مای آمی باگی در ۱۸ دقیقه فروخته شد

محصول جدید سیتروئن به نام مای آمی باگی با قیمت ۱۰ هزار و ۳۰۰ دلار تنها در ۱۸ دقیقه به فروش رسید.

بازار؛ گروه خودرو: سیتروئن مای آمی باگی یکی از زیباترین خودروهای الکتریکی طراحی شده در بازارهای جهانی است و در سال ۲۰۲۰ حدود ۲۱ هزار نفر از نه کشور دنیا این خودرو را خریداری کردند. این خودروساز در سال جاری اقدام به بهبود و ارتقا این محصول کرد و آخرین نسخه مای آمی باگی در کمتر از ۱۸ دقیقه به صورت فروش آنلاین فروخته شد. این مورد نشان می دهد که سلیقه مشتریان در بازار به سمت خودروهای الکتریکی متمایل شده و این مقدار فروش را می توان یک رکورد برای گروه PSA در فروش به حساب آورد.

۵۰ دستگاه خودرو مای آمی باگی در ۱۸ دقیقه فروخته شد

به گفته سیتروئن تمام ۵۰ دستگاه مای آمی باگی در مدت زمان ۱۷ دقیقه و ۲۸ ثانیه فروخته شد، سریع ترین مشتری که معامله آنلاین و پرداخت را انجام داده است، حدود ۲ دقیقه و ۵۳ ثانیه زمان صرف کرده است. این ۵۰ مشتری خاص محصول مای آمی باگی را با پلاک نام خود در دوم مرداد ماه هر جایی از دنیا که بخواهند می توانند تحویل بگیرند.

این خودروساز فرانسوی مدعی است که مای آمی باگی پس از معرفی نسخه کانسپت خود در شهریور ماه سال گذشته، ۱۸۰۰ مشتری طی تماس یا مکاتبه با سیتروئن تمایل خود را برای خرید یکی از این محصولات ابراز کردند. این مساله سبب شده که سیتروئن تمایل به تولید انبوه نسخه کانسپت مای آمی باگی را داشته باشد. این نسخه از خودرو الکتریکی جدید فرانسوی ها با بدنه سبز رنگ و بخش های زرد رنگ به دنبال نمایش استفاده از سوخت پاک است.

۵۰ دستگاه خودرو مای آمی باگی در ۱۸ دقیقه فروخته شد

گفتنی است که در بدنه بخش های فولادی بدنه و کلاهک مرکزی با رنگ مشکی مشخص شده که البته بخش های سنگین این محصول الکتریکی است. از این خودرو قرار است در ناوگان پلیس یونان برای جزیره کوچکی در نزدیک این کشور استفاده شود، این خودرو نخستین محصول الکتریکی است که برای انجام وظیفه در ناوگان پلیس مخصوص جزیره استفاده می شود.

گفتنی است که سیتروئن مای آمی باگی در کلاس کارگو به زودی رونمایی می شود، این خودرو الکتریکی کوچک با هشت اسب بخار قدرت راهی خیابان های پاریس خواهد شد.

از جمله موارد خاص در مای آمی باگی درهای لوله شکل آن است، این درها به شکل مخالف سایر درهای موجود در خودرو باز می شود. این خودرو فرانسوی دارای یک سقف برزنتی است که می توان آن را به راحتی باز و بار یا وسایل را پشت صندلی ها قرار داد. صندلی این خودرو به گونه قابل تنظیم طراحی شده که در زمان حرکت با وجود بار مشکلی برای فضای سرنشینان ایجاد نکند.

۵۰ دستگاه خودرو مای آمی باگی در ۱۸ دقیقه فروخته شد

سیتروئن مای آمی باگی با قیمت ۹ هزار و ۷۹۰ یورو معادل ۱۰ هزار و ۳۰۰ دلار عرضه بازار می شود، قدرت این خودرو الکتریکی توسط یک موتور برقی ۸ اسب بخاری تامین می شود. باتری تعبیه شده در این محصول یک باتری ۵.۵ کیلو واتی است که با یک بار شارژ می تواند ۷۰ کیلومتر پیمایش داشته باشد.

کد خبر: ۱۵۸٬۱۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha