۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
صادرات سالانه ۲۹۱ میلیون قطعه ماهیان زینتی کشور
رئیس سازمان شیلات اعلام کرد

صادرات سالانه ۲۹۱ میلیون قطعه ماهیان زینتی کشور

رئیس سازمان شیلات گفت: سالانه ۲۹۱ میلیون قطعه ماهی زینتی به کشورهای دیگر صادر می‌شود و استان قزوین با ۳۵ میلیون قطعه جایگاه بسیار خوبی در این حوزه به دست آورده است.

به گزارش بازار، سید حسین حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات در آیین تجلیل از ۴۴ نمونه استانی و ملی بخش کشاورزی در استان قزوین افزود: امروز استان قزوین در حوزه ماهیان زینتی به رتبه سوم کشوری دست یافته است.

حسینی خاطرنشان کرد: دستاوردهای کشاورزی استان قزوین در برخی از حوزه‌ها در کشور و خاورمیانه بی‌نظیر است که باید قدر این فرصت‌ها را دانست.
رئیس سازمان شیلات تاکید کرد: زنجیره ارزش افزوده بخش شیلات در استان قزوین نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است و باعث شده تا حجم عظیمی از نمونه‌های بخش کشاورزی در این استان وجود داشته باشد.

این مقام مسؤول افزود: با مدیریت علمی و دانش‌افزایی می‌توان توان اقتصادی کشور را افزایش داد که خوشبختانه این مهم در استان قزوین با انتقال دانش در حال انجام است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد: در آینده اقتدار کشورها براساس میزان تولید غذا و آب شیرین محاسبه می‌شود و ما نیز باید در این مسیر با قوت اقدامات و دستاوردهای خوبی رقم بزنیم.

کد خبر: ۱۵۸٬۰۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha