۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
راهنمای خرید بهترین تبلت، قیمت بهترین لپ تاپ و بهترین ساعت هوشمند ۲۰۲۲

راهنمای خرید بهترین تبلت، قیمت بهترین لپ تاپ و بهترین ساعت هوشمند ۲۰۲۲

اگر به دنبال خرید بهترین تبلت، بهترین لپ تاپ و همچنین خرید بهترین ساعت هوشمند یا اسمارت واچ با قیمت مناسب و سخت افزار و مشخصات فنی قوی در بازار هستید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

به گزارش بازار، راهنمای خرید بهترین تبلت، قیمت بهترین لپ تاپ و بهترین ساعت هوشمند ۲۰۲۲. اگر به دنبال خرید بهترین تبلت، بهترین لپ تاپ و همچنین خرید بهترین ساعت هوشمند یا اسمارت واچ با قیمت مناسب و سخت افزار و مشخصات فنی قوی در بازار هستید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید

بهترین سیستم گیمینگ، تبلت و بهترین ساعت هوشمند در سال ۲۰۲۲

بهترین ساعت هوشمند ۲۰۲۲

از بهترین ساعت های هوشمند ۲۰۲۲، گلکسی Watch۴ classic است. این ساعت در دو مدل ۴۲ و ۴۶ میلی متر عرضه شده و یکی از بهترین و شیک ترین اسمارت واچ های حال حاضر بازار محسوب می شود. اگر به دنبال ساعت هوشمندی هستید که دوام باتری بالا، کیفیت صفحه نمایش خوب و میزان تحمل فشار آب تا عمق ۵۰ متر را داشته باشد، این ساعت بهترین گزینه برای شما است.

صفحه‌نمایش این نسخه از ساعت Galaxy Watch۴ سامسونگ ۱.۴ اینچی دارد و برای ساخت آن از فناوری super AMOLED استفاده شده است. رزولوشن صفحه‌نمایش ۴۵۰ × ۴۵۰ پیکسل است و تصویر واضح و شفافی را به نمایش می‌گذارد. این ساعت دارای حسگرهای متنوعی است که باعث می‌شود بتوانید فعالیت‌های روزانه‌ی خود را به‌راحتی اندازه‌گیری کنید.

این حسگرها شامل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و شمارش ضربان قلب هستند. با به‌همراه‌داشتن این ساعت، خیالتان بابت تمامی مسئولیت‌هایی که در طول روز دارید راحت می‌شود. قابلیت ضدآب این ساعت باعث می‌شود بتوانید از آن در شنا کردن استفاده کنید. حاشیه این محصول جدید سامسونگ به لمس حساس است. صفحه Galaxy Watch۴ رابط کاربری بسیار آسانی دارد و کاربر می‌تواند فوراً و تنها با یک بار ضربه روی صفحه به اپلیکیشن‌های مختلف دسترسی پیدا کند. ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ سامسونگ مانند برادر بزرگ‌ترش که سال پیش روانه بازار شد به صفحه نمایش همیشه روشن (Always On) مجهز شده است. این محصول بهترین ساعت هوشمند ۲۰۲۲ است.

بهترین تبلت ۲۰۲۲

قیمت تبلت

راهنمای بهترین تبلت های ما اخیرا با اضافه شدن آیپد پرو ۱۲.۹ (۲۰۲۱) شکل تازه ای به خود گرفته است و این تبلت در جایگاه نخست در لیست ما قرار گرفته است. با این حال تبلت های عالی دیگری وجود دارند که می توانید آنها را انتخاب کنید از قبیل آیپد Air ۴ (۲۰۲۰) , سامسونگ گلگسی تب S۷ پلاس، لنوو تب پی ۱۱ پرو و آیپد mini (۲۰۱۹). می توانید تمامی این تبلت ها و بیشتر تبلت های دیگر را لینک خرید و بهترین تبلت ۲۰۲۲ پیدا کنید.

گلکسی تب S۷ پلاس سامسونگ یکی از بهترین تبلت های موجود در بازار است. صفحه نمایش این تبلت بطور بحث برانگیزی دارای پنل هایی است که شامل صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی Super AMOLED و یک رزولوشن ۲۸۰۰*۱۷۵۲ و یک رفرش ریت ۱۲۰ هرتز می شود. تبلت آیپد پرو با چند ویژگی این تبلت مطابقت دارد، اما تبلت آیپد پرو دارای صفحه نمایش LCD است که به خوبی عمل نمی کند.

این تبلت با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس تامین می شود که قدرتمندترین چیپستی است که در محصولات اندرویدی می توانید دریافت کنید و همچنین ساختار فلزی را ارائه می دهد که ضخامت ۵.۷ میلی متری دارد.

آیا به سرعت بالای اینترنت نیاز دارید؟ نسخه تبلت سامسونگ گلگسی تب S۷ پلاس همچنین با اتصال ۵G ارائه می شود و بصورت رایگان قلم استایلوس S Pen را در درون جعبه در اختیار دارید. اندروید به خوبی آیپد OS در تبلت ها عمل نمی کند، اما اگر قصد دارید تا جایگزینی برای آیپد داشته باشید این تبلت، تبلت مناسبی برای شما خواهد بود.

راهنمای خرید بهترین تبلت، قیمت بهترین لپ تاپ و بهترین ساعت هوشمند ۲۰۲۲

بهترین لپ تاپ ۲۰۲۲با افزایش قیمت دلار در بازار ایران، روز به روز قیمت لپ تاپ و قطعات کامپیوتر نیز افزایش پیدا کرد. به صورتی که قیمت یک لپ تاپ متوسط ۲ میلیون تومانی در سال ۱۳۹۳، به یک لپ تاپ ۸ میلیون تومانی در سال ۱۳۹۸ و ۱۸ میلیون تومانی در سال ۱۴۰۱ تبدیل شد. با این وضعیت قیمت و گوناگونی قطعات و لپ تاپ‌ها، چه سخت‌افزار و سیستمی را می‌توانیم انتخاب کنیم که بیشترین ارزش خرید را داشته باشد و مقرون‌به‌صرفه در نظر گرفته شود.

برای خرید بهترین لپ تاپ تا ۳۰ میلیون باید ابتدا به چند نکته زیر توجه داشته باشیم:

  • برای چه کاری لپ تاپ می‌خریم
  • چه بودجه‌ای برای خرید داریم
  • آیا سخت‌افزار مهمی را در نظر گرفته‌ایم(مثلا کارت گرافیک خاص یا پردازنده خاص)

با این سه نکته می‌توان بهترین لپ تاپ ممکن یا بهترین سیستم و کیس خانگی ممکن را خریداری کرد. چرا که در ابتدا نوع کارایی لپ تاپ برایمان مشخص می‌شود(کار گرافیکی، بازی، برنامه‌نویسی یا مصارف خانگی)، سپس بودجه مشخص را که در اختیار داریم تعیین می‌کنیم و در نهایت باید ببینیم که آیا سخت‌افزار خاصی را در نظر داریم که می‌خواهیم روی لپ تاپ یا کیس کامپیوتر مد نظر باشد؟ می توانید فهرست بهترین لپ تاپ را از این لینک مشاهده کنید.

سریع ترین، پرقدرت ترین، حرفه ای ترین، خوش دست ترین و بهترین لپ تاپ تا قیمت ۳۵ میلیون تومان، سری ایسوس Vivobook S۵۳۳EQ – A است. این لپ تاپ از پردازنده سری Core i۷ ۱۱۶۵G۷ بهره می برد که بهترین پردازنده نسل جدید اینتل در سری Core i۷ است و ۱۲ مگابایت کش دارد. از طرف دیگر لپ تاپ ایسوس VivoBook S۵۳۳EQ – A به دلیل داشتن ۱۶ گیگابایت رم DDR۴ و یک ترابایت حافظه SSD سریع ترین لپ تاپ در این محدوده قیمت به شمار می رود.

از دیگر مشخصات آن می توان به ۱.۸ کیلوگرم وزن و صفحه نمایش ۱۵.۶ فول اچ دی اشاره کرد. هر چند بر خلاف دیگر مشخصات آن، گرافیک قدرتمندی ندارد و به کارت گرافیک Nvidia Geforce MX۳۵۰ با حافظه اختصاصی ۲ گیگابایت مجهز شده اما می توان از آن به عنوان بهترین لپ تاپ تا ۳۵ میلیون تومان از لحاظ کارایی و سرعت نام برد.

کد خبر: ۱۵۸٬۰۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha