۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷
راه‌اندازی کلینیک‌ های تخصصی کسب و کار در استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

راه‌اندازی کلینیک‌ های تخصصی کسب و کار در استان بوشهر

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از راه‌اندازی کلینیک‌های تخصصی کسب و کار در استان بوشهر خبر داد و گفت: این کلینیک‌ها در حمایت از مجموعه‌های دانش بنیان است.

احمد محمدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استان بوشهر تعداد ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی دارد و علاوه بر آن ظرفیت بالایی در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی و حوزه شیلات و آبزی‌پروری و کشاورزی دارد.

وی افزود: استفاده از این ظرفیت‌ها در ایجاد اشتغال پایدار وظیفه مسئولان و متولیان امور است و در این مسیر هیچ کوتاهی نخواهیم کرد و برای اشتغال پایدار جوانان استان نهایت تلاش را می‌کنیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: از سرمایه‌گذاران دعوت می‌کنم در استان بوشهر حضوری فعال و پررنگ داشته باشند تا شاهد بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار باشیم.

محمدی‌زاده تصریح کرد: تسریع در صدور مجوزها و موافقت اصولی و کاهش بوروکراسی اداری و کاغذبازی در بحث سرمایه‌گذاری واحدهای تولیدی و صنعتی مورد توجه و تاکید قرار دارد.

وی از راه‌اندازی کلینیک‌های کسب و کار در استان بوشهر خبر داد و گفت: این کلینیک‌ها در راستای تسهیل شرایط کسب و کار و حمایت از مجموعه‌های دانش بنیان است و انتظار داریم به اهداف از قبل پیش‌بینی شده برسیم.

کد خبر: ۱۵۸٬۰۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha