۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
۲۲۰ مزرعه استخراج رمز ارز در استان سمنان کشف شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان:

۲۲۰ مزرعه استخراج رمز ارز در استان سمنان کشف شد

سمنان- حسینی نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان با بیان اینکه در سه سال اخیر مجموعاً ۲۲۰ مزرعه استخراج رمز ارز در استان کشف شده است، گفت: برخورد با متخلفان در دستور کار قرار دارد.

سیدمحمد حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در سه سال اخیر تنها در استان سمنان ۲۲۰ مزرعه استخراج غیر مجاز رمز ارز کشف شده است، تاکید کرد: در این بازه زمانی چهار هزار و ۱۰۵ دستگاه بیت کوین فاقد مجوز در استان کشف و با متخلفان این حوزه برخورد شده است.

وی با بیان اینکه این متخلفان از برق مورد نیاز مردم سوء استفاده می‌کنند تا به مقاصد شخصی شان جامه عمل بپوشانند، افزود: اداره برق اجازه این سوء استفاده را نداده و با رصد کامل و همچنین بررسی گزارش‌های مردمی با متخلفان برخورد خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه عوامل انتظامی و دستگاه‌های نظارتی در جمع آوری این دستگاه‌های غیرمجاز که به شبکه برق استان ضرر و آسیب وارد می‌کنند، همکاری خوبی را با اداره برق دارند، گفت: مردم در جمع‌آوری و ضبط این نوع دستگاه‌ها با ما همراهی داشته باشند.

حسینی نژاد با بیان اینکه مزارع رمز ارز بار بسیاری را بر روی ستم توزیع وارد می‌سازند، گفت: دستگاه قضایی نیز خوشبختانه با این متخلفان برخورد خوبی را صورت داده است.

وی همچنین درباره عبور از پیک مصرف و قطعی احتمالی برق در استان سمنان توضیح داد: نشست‌هایی را با نمایندگان چاه‌های آب کشاورزی برگزار کرده و شرایط را برای تبیین برنامه قطع پنج ساعته برق چاه‌های آب صورت داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت برق استان سمنان ادامه داد: هماهنگی با مسئولان شرکت آبفا در راستای به کارگیری مولدهای اضطراری در دوران اوج بار و اطلاع رسانی پیامکی و تلفنی به مشترکان دارای چاه آب کشاورزی نیز صورت گرفته است.

حسینی نژاد همچنین با بیان اینکه برنامه‌های گذر از پیک بار تابستان نیز صورت گرفته است، تاکید کرد: نشست‌هایی درباره مصرف بهینه برق با صنایع استان نیز برگزار شده و امیدواریم که با همراهی مردم، صنایع و کشاورزان شاهد گذر از پیک مصرف تابستان سال جاری باشیم.

کد خبر: ۱۵۸٬۰۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha