۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
ظلم نفتی‌ها به متخصصان و نخبگان بومی استان بوشهر | مسئولیت اجتماعی هم اجرایی نشد
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

ظلم نفتی‌ها به متخصصان و نخبگان بومی استان بوشهر | مسئولیت اجتماعی هم اجرایی نشد

بوشهر- رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظلم نفتی‌ها به متخصصان و نخبگان بومی استان بوشهر گفت: نفتی‌ها در اجرای تعهدات مسئولیت اجتماعی نیز کاری نکرده‌اند.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استان بوشهر میزبان شایسته‌ای برای صنعت نفت بوده و اکنون بخش زیادی از درآمد نفتی و گازی کشور از استان بوشهر است ولی هیچ توجهی به مشکلات استان توسط نفتی‌ها نمی‌شود.

وی افزود: قرار بود در این دولت مدیریت‌های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در استان بوشهر به نیروهای توانمند بومی واگذار شود اما اقدامی نشده است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با وجود دستور صریح رئیس جمهور مبنی بر به‌کارگیری نیروهای بومی در مسئولیت‌های کلیدی، ولی شاهد بی توجهی محض حضرات به دستور رئیس جمهوری و مطالبه مردم استان هستیم.

رضایی تصریح کرد: متاسفانه باندهای مافیایی نمی‌گذارند دستورات رئیس جمهور اجرا شود و این به هیچ وجه شایسته دولت نیست.

وی یادآور شد: نگذارید متخصصان و نخبگان استان بوشهر بگویند چون در دولت پارتی نداریم به ما بهایی داده نمی‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: این چه وضعی است که داماد پرحاشیه فلان فرد محترم بدون هیچ سابقه‌ای، بزرگترین مناصب را در استان بوشهر عهده دار می‌شود اما متخصصان بومی بوشهر راهی برای پیشرفت ندارند.

رضایی ادامه داد: به این ظلم نابخشودنی باید پارتی بازی در استخدام نیروها و بی مسئولیتی اجتماعی در برابر مردم استان را هم اضافه کنیم.

وی بیان کرد: تا احقاق حقوق مردم مظلوم استان از پای نمی‌نشینیم و امیدوار هستیم با دستور رئیس جمهور شاهد پایان یافتن این ظلم باشیم.

کد خبر: ۱۵۷٬۹۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha