۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
اشتغال ۱۲۵ نفر با اجرای طرح توسعه گروه تولیدی «کاسپین سرامیک» در استان همدان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

اشتغال ۱۲۵ نفر با اجرای طرح توسعه گروه تولیدی «کاسپین سرامیک» در استان همدان

همدان - عدالتخواه، رئیس کل دادگستری همدان گفت: اجرای طرح توسعه گروه تولیدی «کاسپین سرامیک» در استان همدان برای ۴۹ نفر به طور مستقیم و برای ۷۶ به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار بازار؛ همزمان با هفته قوه قضائیه رئیس کل دادگستری استان از دو کارخانه نیلگون سرام و قطعه سازان شوکت شهرستان رزن بازدید کرد.

محمدرضا عدالتخواه در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار بازار بر مسئله حمایت از واحدهای تولیدی به عنوان یکی از سیاست های دستگاه قضا تأکید کرد و گفت: قوه قضائیه در چارچوب های قانونی برای حمایت حقوقی و قضایی از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

وی اظهار کرد: شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی و تلاش برای رفع موانع پیشرفت و توسعه کارخانه ها یکی از سیاست هایی است که از سوی دستگاه قضایی دنبال می شود.

رئیس کل دادگستری همدان افزود: هرچه میزان اشتغالزایی در سطح جامعه افزایش یابد به همان اندازه شاهد کاهش آسیب های اجتماعی خواهیم بود.

عدالتخواه در ادامه با اشاره به بازدید انجام شده از گروه تولیدی کاسپین سرامیک، عنوان کرد: محصول تولیدی این کارخانه انواع گلدان و مصنوعات سرامیکی است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۱۲ نفر به صورت مستقیم و ۲۱ نفر به صورت غیر مستقیم در این کارخانه فعالیت دارند و ۹۰ درصد محصولات آن صادراتی است.

رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: با توجه مطالب مطرح شده پیش بینی می شود در صورت اجرای طرح توسعه برای ۴۹ نفر به طور مستقیم و برای ۷۶ به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد شود.

کد خبر: ۱۵۷٬۹۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha