۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲
احتمال ریزش قیمت بیت کوین تا ۱۰ هزار دلار| بازگشت بازار ۲ تا ۳ سال زمان خواهد برد
تحلیلگر برجسته بازار کریپتو:

احتمال ریزش قیمت بیت کوین تا ۱۰ هزار دلار| بازگشت بازار ۲ تا ۳ سال زمان خواهد برد

«گرث سولووِی» طی سخنانی هشدار داد که بازگشت بیت کوین به دوران رونق خود ممکن است بین ۲ الی ۳ سال طول کشیده و امکان ریزش قیمت به زیر ۱۰ هزار دلار در این مدت وجود دارد.

به گزارش بازار، «گرث سولووِی» استراتژیست مشهور بازار ارزهای دیجیتال طی سخنانی هشدار داد که بازگشت بیت کوین به دوران رونق خود ممکن است بین ۲ الی ۳ سال طول کشیده و طی این مدت نیز امکان ریزش قیمت این رمز ارز تا ۱۰ هزار دلار وجود دارد.

بر اساس این گزارش، سولووی دلیل این ادعای خود را شکل گیری تورم و رکود گسترده جهانی دانسته که به اعتقاد وی، تا زمان از بین نرفتن این رکود، بازگشت بازارهای ریسک پذیر مانند بازار کریپتو به روند عادی و دوران رونق خود، رخ نخواهد داد.

این تحلیلگر برجسته موسسه «مانی استاکس» در گفتگو با نشریه کیتکو تاکید کرد که پیش از ریزش بازار کریپتو، وی پیش بینی رسیدن بیت کوین به این نقطه را کرده بود و اکنون نیز معتقد است بزرگترین رمز ارز جهان در مسیر افول قیمت تا ۱۰ هزار دلار قرار دارد.

با اینحال، سولووی تاکید کرد که چنین ریزشی قرار نیست یک شبه اتفاق افتاده و نزول قیمت بیت کوین در بازه زمانی یاد شده امکان پذیر است.

احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا محدوده ۲۵ الی ۳۰ هزار دلار
سولووی همچنین تاکید کرد که به احتمال زیاد، بیت کوین پیش از حرکت به سمت ۱۰ هزار دلار، شاهد یک دوره افزایش قیمت موقت تا ۲۵ الی ۳۰ هزار دلار بوده و پس از آن مجددا آماده ریزش سنگین خود به صورت سقوط آزاد خواهد شد.

وی با اشاره به انتقادات مطرح شده علیه این بدبینی خود در دوران رونق بازار ارزهای دیجیتال گفت: آن زمان که من ایده ریزش بیت کوین به محدوده ۲۰ هزار دلار را مطرح کردم، بسیاری مرا متهم به تلاش برای بیرون راندن دست های ضعیف و سرمایه گذاران خرد از بازار کریپتو کردند... من هنوز پیش بینی ریزش های بیشتری را دارم و هنوز هم فکر می کنم که باید تا ۱۲ هزار دلار ریزش داشته باشیم که البته حرکت قیمت به زیر محدوده ۱۰ هزار دلار هم دور از ذهن نیست.

کد خبر: ۱۵۷٬۸۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha