۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵
احتمال افزایش قیمت بیت کوین طی ساعات آتی| منتظر نتیجه جلسه فدرال رزرو باشید
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال افزایش قیمت بیت کوین طی ساعات آتی| منتظر نتیجه جلسه فدرال رزرو باشید

در حالیکه به نظر می رسد بیت کوین می تواند طی ساعات آتی اندکی افزایش قیمت را تجربه کند، نتیجه جلسه روز پنجشنبه رئیس فدرال رزرو با مجلس نمایندگان، تاثیر بسزایی در تعیین روند بازار خواهد داشت.

به گزارش بازار، پیش‌بینی‌های قیمت بیت کوین پس از شکست حرکت اخیر قیمت در عبور از سطح مقاومت ۲۱۶۳۱ دلار در ۲۱ ژوئن همچنان نزولی است. این رد شدن قیمت باعث شد خرس‌ها کنترل بازار را به دست گرفته و قیمت‌ را تا سطح حمایت ۲۰۱۱۳ دلار پایین کشیدند.

آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد، تجمع مداوم و بی صدای بیت کوین توسط نهنگ ها است. بر اساس گزارش های موجود، صرافی بایننس بیش از ۱۰۰ هزار بیت کوین را در پایین ترین سطح فعلی جمع آوری کرده است.

بر اساس داده های منتشر شده در صفحه توییتر IntotheBlock، همچنین مشخص شده که تعداد دارندگان بزرگ بیت کوین نیز تا ۱۶٪ افزایش یافته است. این تجمع به همین دلیل است که پیش‌بینی‌های قبلی مربوط به نزول بیشتر قیمت بیت‌کوین هنوز محقق نشده و تاکنون، حمایت خوبی از این رمز ارز شده است.

با اینحال، هنوز برای طرح این ادعا که اکنون به کف قیمت دست یافته ایم، بسیار زود است. میزان مقاومت بیت کوین در برابر ریزش ها و فشار وارد آمده بر بازار کریپتو زمانی مشخص خواهد شد که بانک های مرکزی نرخ بهره را افزایش داده و جریان سرمایه گذاری را از دارایی های پرخطر به سمت ابزارهای بازار پول به ویژه دارایی های امن مانند دلار هدایت کنند.

با توجه به اینکه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه قرار است در مقابل کمیته‌های سنا و مجلس نمایندگان ناظر بر بازارهای مالی شهادت دهد، می‌توانیم شاهد برخی نوسانات در قیمت بیت کوین طی روزهای آینده باشیم.


پیش بینی قیمت بیت کوین

احتمال افزایش قیمت بیت کوین طی ساعات آتی| منتظر نتیجه جلسه فدرال رزرو باشید

نمودار ۲ ساعته نشان می دهد که تحرک قیمت از نقطه ۲۰۱۱۳ دلار یعنی جایی که سطح فیبوناچی اصلاحی ۵۰% از پایین ترین سطح ۱۸۱۹۱ به بالاترین نوسان ۲۱۸۴۸ قرار دارد، بازگشته است. با این حال، مومنتوم باید به سمت خط روند نزولی حرکت کرده و قبل از اینکه گاوها بتوانند به سطح مقاومت ۲۱۶۳۱ دلار برسند، از آن عبور کند.

اگر قیمت به دنبال فراتر رفتن از سطح اصلاحی فیبوناچی ۳۸.۲% در ۲۰۵۶۰ دلار باشد، باید یک کندل صعودی روزانه تشکیل دهد که در اینصورت، یک سطح مقاومت کوتاه مدت اضافی در نقطه ۲۲۶۸۰ دلار پیش روی گاوها قرار دارد.

از سوی دیگر، شکست حمایت سالانه بیت کوین در نقطه ۲۰۱۱۳ دلار، به روند قیمت اجازه می‌دهد تا سطح فیبوناچی اصلاحی ۶۱.۸% را در نقطه ۱۹۷۰۱، یعنی جایی که پایین‌ترین کندل ۲ ساعته نیمه‌شب ۲۰ ژوئن در آن قرار داشت را بار دیگر آزمایش کند.

کد خبر: ۱۵۷٬۸۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha