۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
عرضه قطعات یدکی سایپا در بسته بندی اصلی
معاون مهندسی و کیفیت سایپایدک اعلام کرد

عرضه قطعات یدکی سایپا در بسته بندی اصلی

معاون مهندسی و کیفیت سایپایدک گفت: با توجه به وجود قطعات تقلبی و غیر استاندارد در سطح بازار، کیفیت قطعات یدکی سایپا قبل از توزیع بررسی و در بسته بندی اصلی عرضه می‌شود.

به گزارش بازار، سیروان زبیری افزود: کیفیت قطعات یدکی در سازمان خدمات پس از فروش سایپا دارای تضمین بوده و از شرکت‌های خودروساز مادر و تامین کنندگان مورد تایید تامین می‌شوند، لذا فرآیند کنترل کیفیت در خصوص این قطعات صورت می‌پذیرد و قطعات در بسته بندی اصلی به شبکه عرضه می‌شود.

وی افزود: با توجه به وجود قطعات تقلبی و غیر استاندارد در سطح بازار، قبل از تأمین قطعات، فرآیند کنترل نمونه قطعه شامل انجام تست‌های آزمایشگاهی و عملکردی مطابق دستورالعمل‌های سازمانی و استانداردهای مربوطه انجام می‌شود و به منظور کسب اطمینان از یکنواختی کیفیت قطعات تولیدی، فرآیند تولید سازندگان نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون مهندسی و کیفیت سایپایدک در ادامه افزود: فرآیند کنترل کیفیت برای محموله‌های قطعات یدکی نیز در مبادی ورودی به انبارهای سایپایدک مطابق طرح کنترل توسط بازرسان کیفی مورد بررسی قرار گرفته و در صورت مشاهده هرگونه عدم انطباق، محموله مردود می‌شود و با توجه به استفاده قطعات در نمایندگی‌های مجاز و همچنین عاملین تعمیراتی و فروش قطعات شرکت سایپایدک، بازخورد مصرفی تمامی قطعات یدکی در شبکه خدماتی پایش و متناسب آن اقدامات لازم انجام می‌پذیرد.

وی افزود: در مورد قطعات بدنه نیز با توجه به وجود قطعات متفرقه و غیر استاندارد در بازار و وجود حساسیت لازم در بالا بودن کیفیت قطعات بدنه، تامین قطعات اصلی از طریق شرکت‌های تولیدی و خودروساز مادر با انجام پوشش‌های استاندارد خودروساز روانه شبکه توزیع می‌شوند.

کد خبر: ۱۵۷٬۷۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha