۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
بستر اشتغال برای یک هزار نفر در بندر چابهار فراهم شد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

بستر اشتغال برای یک هزار نفر در بندر چابهار فراهم شد

چابهار - مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: طی یکسال گذشته تعداد ۲۵ پروژه در بندر چابهار عملیاتی شد که زمینه را برای اشتغال یک هزار نفر فراهم کرده است.

بهروز آقایی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: طی سال گذشته شاهد رشد زیرساخت ها در بخش های مختلف ترانزیت کالا، حمل و نقل و همچنین تخلیه و بارگیری در بندر چابهار بوده ایم و در این مدت با اجرای ۲۵ پروژه  زمینه برای اشتغال یک هزار نفر فراهم شده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: امکان تامین و تجهیز شناورها توسط بخش خصوصی، توسعه ۱۱۴ هکتار از اراضی در قالب معابرو تاسیسات زیربنایی، استاندارد سازی شناورهای فعال در استان از جمله اقدامات انحام شده در سال گذشته است.

وی ادامه داد: احداث کارخانجات روغن کشی، ساخت مخازن نگهداری مواد نفتی، فرآوری و بسته بندی آرد و خوراک دام، ایجاد و راه اندازی نیروگاه برق از جمله ظرفیت های سرمایه گذاری در بندر چابهار محسوب می شود.

آقایی با اشاره به اینکه، انبارداری کانتینرهای وارداتی در بندر چابهار با تخفیف ۷۵ درصد و کالاهای صادراتی ۸۵ درصد انجام می شود، تصریح کرد: طراحی  ۱۸ کیلومتر آزاد راه از درب شرقی بندر شهید بهشتی به طور کامل در وزارت راه و سازمان بنادر انجام گرفت و  مطالعات آن نیز به زودی انجام خواهد شد، همچنین سیلوی صد هزار تنی بندر چابهار نیز طی دو سال آینده به بهره برداری می رسد.

کد خبر: ۱۵٬۷۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha