۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
نمایندگی بلوئر ساید چنل گرینکو و رونتای در ایران

نمایندگی بلوئر ساید چنل گرینکو و رونتای در ایران

نمایندگی بلوئر ساید چنل گرینکو GREENCO چین و رونتای RONTAI تایوان در کشور ایران آماده ارائه خدمات به صنعتگران محترم است.

بلوئر ساید چنل

بازار؛ گروه صنعت: نمایندگی بلوئر ساید چنل گرینکو GREENCO چین و رونتای RONTAI تایوان در کشور ایران آماده ارائه خدمات به صنعتگران محترم است. ساید چنل با قابلیت ایجاد مکش و دمشی که ایجاد می نمایند باعث شده تا در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار بگیرد. ساید چنل در انواع تک فاز و دو فاز در بازار ارائه می شود. با توجه به کاربرد از تک پروانه تا سه پروانه موجود است و دبی هوا و سیالات را در محدوده های مختلفی جابه جا می نماید.

بلوئر ساید چنل گرینکو و بلوئر ساید چنل رونتای دو شرکت معتبر و خوش نام بین المللی می باشند. محصولات این دو شرکت در سراسر دنیا توسط نمایندگی های این کمپانی به دست مصرف کنندگان می رسد. کشور ایران نیز دفاتر نمایندگی رسمی از جانب این دو شرکت دارا می باشد که در ادامه معرفی خواهیم نمود.

بلوئر ساید چنل گرینکو و معرفی مشخصات فنی

ساید چنل گرینکو یکی از برترین برندهای بلوئر هوادهی است که در سطح جهانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در صنایع مختلف کاربرد بسیار زیادی دارد. همچنین از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

کمپانی گرینکو سازنده معروف و با کیفیت بلوئرهای ساید چنل است که توانسته به واسطه ویژگی ‌ها و پارامترهای بسیار عالی که در دستگاه خود تعبیه کرده، به عنوان یکی از محبوب ترین ساید چنل ها به حساب بیاید. ساید چنل گرینکو در حالت دمنده تا ۱۰۴۰ میلی بار و در حالت مکنده آن نیز تا ۷۳۰ – میلی بار قابلیت کارکردن دارد.

معرفی انواع سری های بلوئر ساید چنل گرینکو

بلوئر ساید چنل گرینکو در سری های مختلف تک پروانه، دو پروانه و سه پروانه به صورت تکفاز و سه فاز عرضه می شوند. همین تنوع سایز و ساختار سبب شده که تا از آن ها در فعالیت‌ های زیادی استفاده کنند. ساید چنل گیرینکو در سایز های ۱ تا ۴ اینچ تولید و عرضه می شود. به همین دلیل شما می توانید متناسب با کسب و کار و میزان وسعت فعالیت تان، یکی از این ساید چنل ها را مورد استفاده قرار دهید.

نکته بسیار مهم در مورد بلوئر ساید چنل گرینکو این است که طراحی خاص و منحصر به فردی دارد. طراحی آن به شکلی است که پروانه ها باریک ‌تر ساخته شده اند. همان طور که مستحضر هستید هر چه در یک بلوئر، پروانه به صورت باریک تر باشد، فشار کاهش پیدا می‌کند و دبی تولیدی بسیار زیادتر خواهد شد.

فشار ۱۰۴۰ میلی باری و ظرفیت ۲۵۰۰ متر مکعب بر ساعت این دستگاه، سبب می ‌شود تا بسیاری از صنعتگران بتوانند صرفاً با استفاده از آن، نیاز خودشان را برای انتقال سیالات تامین کنند. الکتروموتور این دستگاه قابیلت ۲۹۰۰ دور بر دقیقه دارد و از این رو می تواند قدرت قابل توجهی را در حین کار ارائه دهد. در ضمن ساید چنل گرینکو یک ورودی و خروجی دارد. الکتروموتور ساید چنل با کوبل کردن پروانه و چرخاندن آن فعالیت می‌کند.

نمایندگی بلوئر ساید چنل گرینکو و رونتای در ایران

خرید ساید چنل گرینکو

خرید بلوئر ساید چنل گرینکو چه مزایایی دارد؟

خرید بلوئر ساید چنل گرینکو مزایایی دارد که در ادامه شرح خواهیم داد. اگر قصد خرید ساید چنل دارید، توصیه می‌کنیم حتماً این پارامترها را به خوبی بدانید تا بتوانید ساید چنل مناسب بخرید. ساید چنلی که واقعا متناسب با کاربرد و ویژگی های مد نظر شما باشد.

یکی از اصلی ترین مزایای این محصول را می توان قیمت بسیار مناسب آن دانست. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب باعث شده تا بسیاری از صنعتگران به دنبال خرید ساید چنل گرینکو باشند. بازدهی بالا و استهلاک پایین ساید چنل گرینکو دو ویژگی بسیار مناسب دیگر است که از مزایای خرید این محصول به حساب می آید. تنوع سایز و مدل نیز در ساید چنل های گیرینکو سبب شده تا شما بتوانید برای مصارف مختلف از آن ها استفاده کنید.

این دستگاه کم حجم و کم وزن است و تعمیر و نگهداری آن به ساده ترین شکل ممکن انجام می شود. لوازم یدکی آن نیز به سادگی قابل تهیه هستند. به واسطه آلودگی صوتی پایین و ایجاد جریان هوای یکنواخت، شما می توانید از آن در مصارف مختلف مسکونی نیز استفاده کنید. ساید چنل گرینکو با توان هایی از ۳۷/۰ کیلو وات تا ۱۱ کیلو وات در بازار ایران وجود دارند. در هنگام خرید ساید چنل گرینکو، توان و وزن از پارا متر های بسیار مهم هستند. همچنین پارا متر هایی مانند: حداکثر جریان، حداکثر وکیوم و حداکثر فشار نیز می توانند تناسب فعالیت شما با مدل ساید چنل را به خوبی مشخص کنند.

لزوم استفاده از فیلتر در هنگام کار با ساید چنل گرینکو

اکیداً توصیه می‌کنیم در هنگام استفاده از ساید چنل گرینکو و انواع و اقسام ساید چنل، حتماً از فیلترهای با کیفیت استفاده کنید. استفاده از فیلتر سبب می ‌شود تا ذرات جامد و گرد و غبار وارد دستگاه نشوند. مطمئناً هر چقدر که دستگاه تمیزتر بماند و از آلودگی دور باشد، ضریب اطمینان و راندمان آن بالا خواهد بود.

نمایندگی بلوئر ساید چنل گرینکو و رونتای در ایران

ساید چنل رونتای

ساید چنل رونتای معتبرترین برند بلوئر هوادهی در کشور تایوان

ساید چنل رونتای معتبر ترین برند کشور تایوان است که توانسته در سراسر دنیا محصولات خود را به فروش برساند. ساید چنل رونتای از جنس آلومینیوم و چدن ساخته شده و با فشار ۵۵۰ میلی بار و سرعت دورانی ۳۰۰۰ دور در دقیقه، در مصارف مختلف تجاری و صنعتی، مورد استفاده قرار می گیرد. ساید چنل رونتای به صورت تک پروانه و دو پروانه عرضه می شود.

سرویس دوره ای به موقع می ‌تواند در افزایش طول عمر این دستگاه کمک نماید. از این رو توصیه می کنیم پس از نصب و راه اندازی آن، تمهیدات لازم را برای کارکرد درست ساید چنل رونتای بیندیشید تا از این طریق بتوانید عمر مفید آن را بالا ببرید. البته ساید چنل رونتای بسیار با کیفیت و پرقدرت است و تا چندین سال، شما می توانید از آن برای مصارف گوناگون صنعتی با خیالی آسوده استفاده کنید.

در هنگام خرید ساید چنل رونتای حتما میزان فشار در حالت مکش و دمش که از اصلی ترین ویژگی های یک ساید چنل محسوب می‌شود را مورد بررسی قرار دهید. ساید چنل رونتای به طور معمول در حالت دمش فشار ۱۰۴۰ مینی بار و در حالت مکش فشار ۷۰۰ میلی بار را ارائه می دهد.

ضمنا سرعت دورانی ساید چنل رونتای نیز چیزی در حدود ۲۹۰۰ دور در دقیقه است که سبب می‌ شود که قدرت قابل توجهی را ارائه دهد.

نمایندگی بلوئر ساید چنل گرینکو و رونتای در ایران

ساید چنل

خرید انواع بلوئر ساید چنل از شرکت پارس مکانیک

بلوئر ساید چنل و یا بلوئر های هوادهی به صورت کلی به ۴ قسمت تقسیم بندی می شود که در لیست زیر این دسته بندی را مشاهده خواهید می نمایید:

1.بلوئر یا همان دوار با جابجایی مثبت

2.ترکیبی دمنده

3.ساید چنل

4.توربو

شرکت پارس مکانیک با در اختیار داشتن نمایندگی دو شرکت گرینکو و رونتای مفتخر است که تمامی محصولات این کمپانی های بزرگ را با قیمتی بسیار مناسب و اقتصادی ارائه می نماید. هدف ما رضایت مندی شماست است. از این رو خدمات پس از فروش محصولات را نیز بر عهده گرفته ایم تا مشتریان پس از خرید، بتوانند در مورد نحوه نگهداری و تعمیر این دستگاه‌ها نیز مشاوره های لازم را از کارشناسان فنی ما بگیرند.

کد خبر: ۱۵۷٬۶۹۹

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha