۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸
احداث کشتارگاه بزرگ صنعتی در شهرستان دشتستان
استاندار بوشهر خبر داد:

احداث کشتارگاه بزرگ صنعتی در شهرستان دشتستان

بوشهر- استاندار بوشهر از احداث کشتارگاه بزرگ صنعتی در شهرستان دشتستان در جوار دامداری ۴۵۰۰ راسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی‌زاده سه‌شنبه شب در بازدید از دامداری ۴۵۰۰ راسی در دشتستان با تاکید بر لزوم راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی در این‌ منطقه اظهار داشت: با توجه به فعالیت دامداری ۴۵۰۰ راسی در این منطقه، احداث کشتارگاه صنعتی به منظور تسریع در تولید و بسته‌بندی گوشت قرمز و تامین نیازهای جامعه، امری لازم است.

وی افزود: جهاد کشاورزی و دامپزشکی استان و سایر دستگاه‌های ذیربط در صدور موافقت اصولی و پروانه تاسیس و سایر مجوزهای لازم در کمتر از ۲ هفته اقدام کنند تا کلنگ‌زنی کشتارگاه انجام شود.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: راه‌اندازی این کشتارگاه در تامین گوشت قرمز و تنظیم بازار بسیار موثر است و در اشتغال جوانان نیز تاثیرگذار است.

محمدی زاده یادآور شد: سرمایه‌گذار این طرح چنانچه در بحث اشتغال از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد استفاده کند تسهیلات بهتر با نرخ پایین‌تر دریافت می‌کند.

مدیر کل جهاد کشاورزی استان بوشهر نیز بیان کرد: استان بوشهر بیش از ۲۰ هزار دام سنگین پرواری و ۳۰ هزار دام سبک پرواری دارد که نیازمند کشتارگاه است.

نوذر منفرد افزود: حدود ۷۰ میلیارد تومان برای احداث این کشتارگاه اعتبار مورد نیاز است که بخشی توسط سرمایه گذار و بخشی نیز از طریق تسهیلات بانکی تامین می‌شود.

کد خبر: ۱۵۷٬۶۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha