۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
حرکت پولکادات به سمت ۱۱.۴۷ دلار| شرایط مساعد دات برای نوسانگیری
تحلیل بازار رمزارزها؛

حرکت پولکادات به سمت ۱۱.۴۷ دلار| شرایط مساعد دات برای نوسانگیری

شواهد موجود در نمودارهای فنی قیمت حاکی از آماده شدن توکن دات برای حرکت به سمت نقطه مهم ۱۱.۴۷ دلار بوده که شرایط را برای نوسانگیری مساعد می کند.

به گزارش بازار، علیرغم افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در بازار کریپتو طی روز سه شنبه، قیمت پولکادات می تواند یک عقبگرد دیگر را تا محدوده ۴ دلار به ثبت برساند. با این حال، شواهد موجود نشانگر صعودی شدن بازار بیت کوین است. بنابراین، یک شکل گیری سناریوی عقب نشینی همچنان محتمل است.

ساختار نزولی قیمت پولکادات ممکن است منجر به عقب نشینی مجدد قیمت آن شود؛ اما اگر نکات فنی موجود در الگوی قیمت درست از آب در آیند، افزایش فعلی قیمت پولکادات از ۱۱.۴۷ در موج فعلی قیمت، دلار تجاوز نخواهد کرد.

از زمان اولین کاهش قیمت در ۲۰ ژانویه ۲۰۲۲، پولکادات یک ساختار زیگزاگی بسیار رایج به نام موج دو برگشتی ایجاد کرد. عقب نشینی فعلی قیمت از تاریخ مذکور، قدرت این فرضیه را تقویت می کند که ممکن است مثلث موج چهارم به عنوان قانون تناوب موج الیوت عمل کند.

نشانگر نمایه حجم نیز نشانگر آماده شدن گاوها برای ورود تدریجی و پر قدرت به بازار است. بیت کوین نیز نشانگر شواهدی است که می تواند حاکی از نزدیک بودن دوران رسیدن به کف قیمت باشد.

حرکت پولکادات به سمت ۱۱.۴۷ دلار| شرایط مساعد دات برای نوسانگیری

حرکت قیمت دات به محدوده بالای ۱۶.۴۲ دلار می تواند روند نزولی کلان را برای این رمزارز باطل کند. با این حال، معامله‌گرانی که به دنبال نوسانگیری در این محدوده هستند، می‌توانند از موج A در ۱۱.۴۷ دلار به عنوان نشانه ابطال روند نزولی استفاده کرده و در این نقطه مقداری از توکن های خود را نقد نمایند.

با اینحال، باید این نکته را نیز مد نظر قرار داد که اگر مقاومت ۱۱.۴۷ دلار شکسته شود، گاوها می توانند قیمت را تا ۱۵ دلار افزایش دهند که منجر به افزایش ۱۰۲ درصدی نسبت به قیمت فعلی دات خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۷٬۶۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha