۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
اقتصاد دریامحور در لاور ساحلی توسعه می‌یابد
استاندار بوشهر:

اقتصاد دریامحور در لاور ساحلی توسعه می‌یابد

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های توریستی و تجاری لاور گفت: اقتصاد دریامحور در لاور ساحلی توسعه پیدا می‌کند.

احمد محمدی زاده در حاشیه افتتاح طرح‌های مسکن در شهرستان دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار به ظرفیت‌های ساحلی شهرستان دشتی اشاره کرد و اظهار داشت: منطقه لاور ساحلی دارای ظرفیت‌های ارزشمندی برای اشتغال پایدار و اقتصاد دریامحور است و باید از این پتانسیل استفاده بهینه شود.

وی افزود: آینده زندگی مردم در سواحل آباد رقم می‌خورد و اگر شهرستان دشتی می‌خواهد در مسیر توسعه پایدار قرار گیرد، باید لاور ساحلی فعال و آباد شود.

استاندار بوشهر بر لزوم رسیدگی فوری به جاده لاور و گمرک و بندر لاور ساحلی تاکید کرد و یادآور شد: برای تحقق سیاست افزایش جمعیتی در منطقه ساحلی شهرستان دشتی، عمران و آبادانی در لاور ساحلی باید انجام شود.

محمدی‌زاده خاطر نشان کرد: لاور در بحث گردشگری و توریسم و همچنین در اقتصاد دریامحور نیازمند رسیدگی بیشتر است و مدیریت استان در این مسیر از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

وی ابراز داشت:تجارت و بازرگانی از دیرباز در این منطقه رونق داشته و احیای گمرک و بندر لاور ساحلی منجر به اشتغال بیشتر و بهبود وضعیت معیشتی خانوارها می‌شود.

کد خبر: ۱۵۷٬۵۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha