۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
فنس چمنی؛ کاربردها و نحوه نصب آن

فنس چمنی؛ کاربردها و نحوه نصب آن

سال­هاست که برای حفاظت اطراف خانه­ ها و ویلاها از فنس­های فلزی استفاده می­شود.

به گزارش بازار، سالهاست که برای حفاظت اطراف خانه ها و ویلاها از فنسهای فلزی استفاده میشود. اکنون فنس چمنی با همان هدف، اما با طراحیهای به روزتر و جدیدتری وارد بازار شدهاند. لازم است تأکید کنیم که این فنسها نه تنها در تأمین امنیت مورد استفاده قرار میگیرند، بلکه از نظر زیبایی نیز جلوه خاصی به محیط میبخشند.

مطمئناً تاکنون بارها شنیدهاید که رنگ سبز، آرامش خاصی را در محیط ایجاد میکند. در نتیجه با وجود فنس چمنی، محیط آرامش خاصی گرفته و استفادة دائم از آن نیز، هرگز خسته کننده نخواهد بود. در صورتی که قصد دارید در محیطی از این فنسهای کاربردی و جذاب استفاده کنید، باید بدانید که تهیه و نصب آنها اصلاً هزینهبر و زمانبر نخواهد بود.

فنس چمنی و کاربردهای آن

به تازگی استفاده از این مدل فنسها در محیطهای مختلف به خصوص ویلاها، مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفته است. برای طراحی دکوراسیون باغها، استفاده از این نوع فنسها یکی از بهترین گزینهها خواهد بود. ساختار فنس های چمنی به گونهای است که علاوه بر مستحکم بودن، کیفیت بالای چمن و غیره، ظاهر طبیعی بسیار زیبایی دارند.

فنس ها در زیباسازی کدام فضاها مورد استفاده قرار می گیرند؟

بیشترین موارد استفاده از این فنس ها عبارتاند از:

مناطق تبلیغاتی و تجاری

  • یکی از محیطهایی که این فنسها، زیبایی خاصی را به آنها میبخشد در محیطهای تجاری و اداری است. لازم است بدانید که این فنسها نیاز به مراقبت خاصی ندارند و از این جهت به عنوان یکی از بهترین تزئینات در محیطهای کاری مورد استفاده قرار میگیرند.

استفاده از فنس در خانه

  • اگر قصد دارید امنیت خانه خود را بیشتر کنید، استفاده از این نوع فنسها انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. علاوه بر تأمین امنیت، میتوانید محیط خانه خود را دو چندان زیباتر کنید. معمولاً در محیطهایی همچون بالکن و تراس علاوه بر این نوع فنسها از چمن مصنوعی نیز استفاده میکنند. اگر خودتان امتحان کنید، در نهایت خواهید دید که چه جذابیتی به محیط داده میشود. س علاوه بر این نوع فنس کنید. دهست. برای مشاهده و خرید چمن مصنوعی به https://gamantj.com/artificial-turf-price/ مراجعه کنید.

Description: ایده های جالب استفاده از فنس چمن مصنوعی - جسارت

باغها و پارکها

  • در بسیاری از پارکها، در محیط بازی کودکان به منظور جلوگیری از گم شدن آنان، از این نوع حصارها استفاده میشود. ایده استفاده از این فنسها در پارکها به خصوص محیط بازی کودکان، امنیت و زیباسازی فضا را به دنبال دارد.

زمینهای ورزشی

  • در زمینهای دو و میدانی، بسکتبال و فوتبال از این مدل فنسها برای تزئین محیط استفاده میشود. اگر به زمینهایی که در اطراف آنها از این فنسها استفاده شده است، نگاه کنید، متوجه چشم‌نواز بودن و جذابیت آن محیط خواهید شد.

بازسازی فضا با استفاده از فنس های چمنی

زیباسازی دیوارها

برای پوشاندن دیوارهای مخروبه که ظاهر زشتی را به محیط میبخشند نیز، میتوان از این مدل فنسها استفاده کرد. نه تنها ظاهر ناپسند دیوارها را میپوشاند، بلکه فضا را بسیار زیبا و دیدنی خواهد کرد. با وجود این مدل از فنسها، نیازی نیست هزینههای زیادی را برای زیبا شدن محیط بپردازید. به جای تهیه ابزار و مصالح، تنها با هزینة کمی میتوانید فضا را بازسازی کنید.

از دیگر کاربردهای این مدل از فنسها، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد دیوار سبز در اطراف روف گاردن، کافه تریا و باغ رستوران
  • استفاده از فنسها در اطراف مبلمان شهری

طریقه نصب فنس های چمنی به چه صورت است؟

برای نصب این مدل از فنسها، در ابتدا باید دقت داشته باشید که قصد نصب آنها را در کدام محیط دارید. در نتیجه پیش از خرید، لازم است در ابتدا فضای مورد نظرتان را مشخص کنید. فنسها عرضهای متفاوتی دارند. در صورتی که تصمیم دارید در فضاهای بازی همچون حیاط ویلاها از این فنسها استفاده کنید، نیاز به فنسهای عریض دارید. همچنین برای فضای داخلی ساختمانها مثل تراس، باید به سراغ فنسهایی بروید که ابعاد کمتری دارند.

نکته: لازم به ذکر است که نصب که این فنسها بر روی پایههای معمولی به راحتی امکان پذیر است.

Description: Grass Fence Panel - Hatko Sport

در کل برای نصب دو راه پیش رویتان است:

  • راه اول: میتوانید به تنهایی فنس را نصب کنید و محیط جذاب و ایدهآلی را ایجاد کنید.
  • راه دوم: بر روی دیوارهایی که فاقد حفاظ هستند و معمولاً ارتفاع کمی دارند، از آن استفاده کنید.

باید بگوییم که امکان نصب فنس های چمنی روی زمین نیز وجود دارد. نکتهای که باید در این مورد به آن توجه کنید، استفاده از میلههای چند ضلعی، لولهای و توپر است.

چند نکته مهم در رابطه با فنس ها و چمن های مصنوعی

  • لازم به ذکر است که با استفاده از این وسایل تزئنینی یعنی فنسها و چمن های مصنوعی، اصلاً نیازی به نگهداری و تعمیر آن نخواهید داشت. در واقع شما یک وسیلة تزئینی را انتخاب میکنید که علاوه بر جذاب نمودن محیط، هیچ زمانی جهت مراقبت و نگهداری از شما نمیگیرد.
  • دقت داشته باشید در صورتی که موارد بالا صحیحاند که از مدل باکیفیتی استفاده شود؛ بنابراین لازم است در هنگام خرید دقت کنید و از جایی خرید نمایید که از کیفیت کالاهایش مطمئن باشید. در مجموعه گامان تزئین جاوید، میتوانید این کالا را با بالاترین کیفیت ممکن تهیه کنید. فنسهایی که در این فروشگاه به فروش میرسند بر پایه فلزهای محکمی همچون گالوانیزه مفتولی ساخته شدهاند؛ بنابراین جای هیچ دغدغه و نگرانی در رابطه با استحکام و دوام بالای محصول نخواهد بود.
  • علاوه بر مستحکم بودن فنس، در بخش تزئینی یعنی چمن فنس نیز به ‌وسیلة الیاف پلیمری و پی وی سی استفاده شده است. با وجود این نوع از الیافها، فنسها در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، مقاومت بالایی از خود نشان میدهند.
  • از دیگر ویژگیهای این نوع فنسها، میتوان به ثبات ظاهری بالا، ضد آب بودن و ضد رطوبت بودن محصول، مقاوم در برابر اشعه ماوراءالبنفش، مقاوم در برابر قطرات باران و برف، ضد فرسودگی، ضدخوردگی و ضدپوسیدگی آن اشاره کرد.

Description: Artificial grass fence panels | House fence design, Artificial grass wall,  Fence panels

شرکت گامان تزئین جاوید، ارائه دهنده فنس های چمنی باکیفیت با ظاهری زیبا

در حال حاضر این وسیله باکیفیتهای متفاوتی در بازار ارائه شده است. اگر میخواهید خریدی باکیفیت داشته باشید و نیازی نباشد که پس از مدتی در اثر خرابی، هزینة مجددی بپردازید، لازم است فروشگاه مطمئنی را برای خرید انتخاب کنید.

شرکت گامان تزئین جاوید چندین سال است که در حوزه عرضه محصولاتی همچون موکت، کف‌پوش، لمینت و … فعالیت میکند. همکاری این مجموعه با برندهایی همچون برند ظریف مصور، برند Tescom و برند The Best در این سالها، توانسته است مشتریان را از یک خرید عالی مطمئن کند.

فنس های چمنی یکی از محصولات ارائه شده در این فروشگاه است که تاکنون توجه مشتریان بسیار زیادی را به خود جلب نموده است. دلیل آن هم کیفیت بالای محصول، تنوع رنگ محصول است که چشم نوازی خاصی را در فضاها ایجاد کرده است. از دیگر ابزارهای زیبای سبز نیز دیوار سبز یا گرین وال مصنوعی است که در این فروشگاه موجود است و شما می توانید برای مشاهده به گامان تزئین جاوید به آدرس https://gamantj.com مراجعه کنید.

این شرکت در طول این سالها تلاش کرده است که با ارائه محصولاتی باکیفیت در دکوراسیون داخلی و خارجی را، رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

کلام آخر

در حال حاضر فنس های چمنی در محیطهای مختلفی به چشم میخورند. دانستید که با توجه به کاربردی بودن این محصول، هزینة آن بسیار مقرون به صرفه است. تفاوتی نمیکند بخواهید محیط خانهتان را زیباتر کنید یا به فکر بازسازی و تغییر فضای بیرونی ویلا، رستوران و … هستید. در هر صورت، به راحتی میتوانید این محصول را از فروشگاه گامان تزئین جاوید باکیفیتی بالا و قیمتی مناسب، خریداری کنید.

با استفاده از این مدل فنسها، به راحتی میتوانید فضای ساده و کسل آور اطرافتان را به فضایی باطراوت و شاد تبدیل کنید. لازم است تأکید کنیم که امکان داشتن یک فضای طبیعی با استفاده از این محصول، به راحتی امکان پذیر است.

Description: Artificial Grass Fences and Fence Panels - WallGrass

کد خبر: ۱۵۷٬۵۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha