۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
استانداران برای کنترل قیمت ها نظارت میدانی داشته باشند
وزیر کشور:

استانداران برای کنترل قیمت ها نظارت میدانی داشته باشند

وحیدی، وزیر کشور از استانداران سراسر کشور خواست با نظارت دقیق میدانی، مدیریت لازم را در کنترل قیمت ها داشته باشند و گفت: جامعه نباید احساس کند فضای بازار رها شده است.

به گزارش بازار، احمد وحیدی در نشست جلسه بررسی مسائل و مشکلات مربوط به تنطیم بازار که با حضور استانداران سراسر کشور و چند تن از وزرا در وزارت کشور برگزار شد، این مطلب را مطرح کرد.

وی حذف ارز ترجیحی را برای توسعه اقتصادی کشور ضروری دانست و افزود: با هماهنگی همه دستگاه ها، این اقدام به شکل مناسبی انجام شد. همچنین با برنامه ریزی صحیح و به موقع، تبعات خاص امنیتی در فرایند اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها ایجاد نشد.

وزیر کشور افزود: اقناع افکار عمومی نسبت به ضرورت اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها همچنان ضرورت دارد و باید هر چه بیشتر ابعاد این طرح بزرگ اصلاح اقتصادی، روشن و تبیین شود.

دکتر وحیدی با اشاره به تاکید رئیس جمهوری کشور برای کنترل قیمت ها و تامین اقلام مورد نیاز مردم از استانداران سراسر کشور خواست با نظارت دقیق میدانی، مدیریت لازم را در کنترل قیمت ها داشته باشند.

وی با تاکید بر کنترل قیمت کالاها و اجاره بها خاطرنشان کرد: نباید خارج از عرف که ۲۵ درصد در کلان شهر و ۲۰ درصد در سایر شهرها است، اجاره بها افزایش یابد.


وزیر کشور نظارت مردمی برای کنترل دقیق بازار را ضروری دانست و تصریح کرد: همه دفاتر املاک موظف هستند بر این اساس عمل کنند و با متخلفان برخورد می شود.

کد خبر: ۱۵۷٬۵۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha