۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
ضرورت حمایت‌ از شرکت‌های دانش‌بنیان برای تامین ایمنی دریانوردی
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد

ضرورت حمایت‌ از شرکت‌های دانش‌بنیان برای تامین ایمنی دریانوردی

صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای مرتبط با هیدروگرافی بر ضرورت حمایت‌ از شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید کرد.

به گزارش بازار، علی‌اکبر صفایی در این بازدید از روند فعالیت‌ها و دستاوردهای فنی، تجهیزاتی و پژوهشی مرتبط با هیدروگرافی و تولید نقشه‌های دریانوردی مطلع شد.

مدیرعامل سازمان‌ بنادر و دریانوردی در گفتگو با غرفه داران و دست اندرکاران این نمایشگاه، ضمن بررسی موضوعات و چالش‌های هیدروگرافی در کشور، نقش هیدروگرافی در تامین ایمنی دریانوردی را بسیار مهم و اساسی توصیف و بر لزوم حمایت از شرکت‌های دانش بنیان فعال در این حوزه به ویژه در سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» تاکید کرد.

نمایشگاه دستاوردهای فنی، تجهیزاتی و پژوهشی مرتبط با هیدروگرافی و تولید نقشه‌های دریانوردی به مناسبت روز جهانی هیدروگرافی از روز یکشنبه ۲۹ خردادماه لغایت اول تیرماه سال ۱۴۰۱ با حضور سازمان‌های تولید کننده چارت‌های دریانوردی و شرکت‌های مهندسین مشاور هیدروگرافی در محل سازمان بنادر و دریانوردی بر پا شده است.

در این نمایشگاه، سازمان نقشه‌برداری کشور و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح ضمن نمایش چارت‌های دریانوردی الکترونیکی دریانوردی، طرح‌ها و اقدامات آتی مدنظر سازمان متبوع را ارائه کرده‌اند.

در نمایشگاه هیدروگرافی، شرکتهای دانش بنیان بخشی از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری تولید شده توسط متخصصین داخلی همچون انواع حسگرهای سیستم پایش لایروبی، دستگاه CTD، نگهدارنده ترانسدیوسر، مغزه‌گیر بستر دریا و نرم‌افزارهای پایش بهنگام لایروبی و آنالیز و پیش بینی کشند را در معرض دید قرار داده اند.

به گزاش سازمان بنادر و دریانوردی، مراسم گرامیداشت روزجهانی هیدروگرافی قرار است با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و روسای سازمان‌های نقشه‌برداری کشور، جغرافیای نیروهای مسلح و ستاد کل نیروهای مسلح و سایر سازمان‌ها و ارگان‌های ذیربط در روز سه‌شنبه ۳۱ خرداد ماه به میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شود.

کد خبر: ۱۵۷٬۴۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha