۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
۶ هزار تن گندم از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری شد
مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی:

۶ هزار تن گندم از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری شد

بیرجند-مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر حدود ۶ هزار تن گندم توسط کشاورزان به تعاونی روستایی‌های خراسان‌جنوبی تحویل داده شده که نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش داشته است.

سید حسن رضوی در گفت و گو با خبرنگار بازار در زمینه خرید گندم کشاورزان خراسان‌جنوبی اظهارکرد: در حال حاضر حدود ۶ هزار تن گندم توسط کشاورزان به تعاونی روستایی‌های خراسان‌جنوبی تحویل داده شده است.

مدیر تعاون روستایی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه این میزان گندم توسط ۸۲۰ کشاورز تحویل داده است، گفت: برنامه ما بر این است که مطالبات این ۸۲۰ کشاورز در اسرع وقت از سوی بانک عامل یا همان بانک کشاورزی پرداخت شود.

رضوی با اشاره به اینکه خرید گندم امسال تاکنون بیش از ۲ برابر در مقایسه با پارسال افزایش داشته است، ادامه داد: این امر نشان دهنده استقبال کشاورزان از بحث خرید تضمینی گندم است چرا که در سال گذشته مجموع گندم خریداری شده از کشاورزان خراسان‌جنوبی، ۲ هزار و ۷۰۰ تُن بوده است.

وی گفت: در حال حاضر ۱۵ مرکز خرید و ۲ انبار غله در استان گندم کشاورزان را خریداری می‌کنند.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی در زمینه قیمت گندم خریداری شده از کشاورزان نیز یادآور شد: گندم به قیمت کیلویی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان است که این قیمت خرید تضمینی گندم افزایش ۲ برابری در مقایسه با پارسال داشته است.

رضوی افزود: خرید گندم از کشاورزان تا پایان فصل برداشت در شهریور ادامه دارد.

کد خبر: ۱۵۷٬۳۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha